رئیس هیئت کاراته فارس از صعود تیم کاراته شوتوکان شیراز به عنوان نماینده کاراته فارس به مرحله نهایی لیگ کاتای نونهالان کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰ 10 February 2015

به گزارش تسنیم؛تیم کاراته شوتوکان شیراز با کسب عنوان نخست مرحله گروهی راهی دور پایانی مسابقات لیگ کاتای دختران نونهال باشگاه‌های کشور شد.

وی افزود: کاتاروهای نونهال استان فارس در هفته پایانی مرحله گروهی این مسابقات موفق به شکست حریفان خود شدند و بالا‌تر از تیم کاتای جوانه تهران به همراه این تیم راهی دور پایانی شدند تا در یک قدمی قهرمانی قرار بگیرند.

رئیس هیئت کاراته فارس گفت: تیم شوتوکان شیراز در نخستین مسابقه خود از هفته پایانی به مصاف تیم کاتای هیئت کاراته خراسان رضوی رفت و مقتدرانه این تیم را با پیروزی 10 بر صفر از پیش رو برداشت.

ده بزرگی بیان کرد: نماینده فارس پس از پیروزی بر خراسان رضوی، برابر تیم پارسه تهران روی تاتامی رفت و توانست با نتیجه 10 بر صفر این تیم را نیز شکست داده و جایگاه خود را در صدر جدول مرحله گروهی مستحکمتر کند.

وی عنوان کرد: تیم شوتوکان شیراز در سومین و آخرین مسابقه از این مرحله با تیم هیئت کاراته استان گیلان روبرو شد و این تیم را با نتیجه 7 بر 3 شکست داد با 3 پیروزی متوالی در مرحله گروهی راه خود را به سوی صعود به دور پایانی هموار کند.

رئیس هیئت کاراته فارس تصریح کرد: در جدول رده بندی گروه نخست تیم شوتوکان شیراز با کسب 45 امتیاز صدرنشین شد و تیم جوانه 2 تهران نیز با همین تعداد امتیاز دوم شد و هیئت کاراته گیلان با 39 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

ده بزرگی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری هفته پایانی دور برگشت لیگ کاتای نونهالان در گروه یک شوتوکان شیراز و جوانه 2 و در گروه دوم تیم سفیر اندیشه و هیئت کاراته خراسان رضوی یک به عنوان تیم‌های بر‌تر دور بعد راه یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار