مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: مرکز اورژانس هسته‌ای یک نیاز ضروری برای استان است و با توجه به شرایط استان باید آمادگی لازم را در این زمینه ایجاد کرد.
کد خبر: ۴۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 30 May 2015
به گزارش تابناک قم، مهدی متقیان در دیدار با فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) اظهار کرد: پایه‌گذار موضوع پدافند غیر عامل در کشور مقام معظم رهبری هستند و بر اساس فرمایش ایشان پدافند غیر عامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم اضافه کرد: با توجه به وضعیت استان قم پدافند غیر عامل باید در حوزه‌های مختلف زیستی، سایبری و پرتویی در سطح استان جدی گرفته شود.

وی بیان کرد: به منظور جلوگیری از تهدیدات و کاهش آسیب پذیری‌ها باید بین مدیران دستگاه‌های اجرایی هم‌افزایی ایجاد شود.

متقیان تاکید کرد: مرکز اورژانس هسته‌ای یک نیاز ضروری برای استان است و با توجه به شرایط استان باید آمادگی لازم را در این زمینه ایجاد کرد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان، باید قرارگاه فرهنگی در قم ایجاد شود.

مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب نیز در این دیدار اظهار کرد: به‌دلیل تهدیداتی که وجود دارد کار در حوزه پدافند غیر عامل وسیع و گسترده است و هرچه تهدیدات بیشتر می‌شود ماموریت‌های جدیدی را برای ما تعیین می‌کند.

وی بیان کرد: بزرگترین پدافند آفند است و با توجه به امکانات موجود در استان باید آن را در همه حوزه‌ها انجام دهیم.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه باید برای پدافند غیر عامل فرهنگ‌سازی شود یادآور شد: ناهماهنگی‌هایی وجود دارد که باید با توانمندسازی و آموزش افراد برطرف شود.

در پایان این دیدار مدیرکل پدافند غیر عامل استان با اهدای لوح تقدیری از طرف استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان از تلاش‌ها و زحمات فرماندهی و پرسنل سپاه علی ابن ابیطالب (ع) تقدیر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار