رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام گفت:نمایشگاه کتاب هم‌زمان با نمایشگاه بزرگ کتاب تهران با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی استان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام افتتاح شد
کد خبر: ۴۱۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰ 29 April 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛اکبر امیدی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه 3 هزار عنوان کتاب در قالب 30 هزار جلد کتاب ارائه می‌شود .

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت 20 روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام دایر است، افزود: کتاب‌های ارائه ‌شده در این نمایشگاه در قالب و موضوعات مختلف تاریخی، ادبیات، رمان، کودک و نوجوان، مذهبی، پزشکی و روانشناسی است .

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام اضافه کرد: کتاب‌های ارائه ‌شده در این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید و تهیه کتاب از 9 اردیبهشت تا 29 اردیبهشت همه ‌روزه از ساعت 8 الی 22 به محل نمایشگاه مراجعه کنند .

امیدی عنوان کرد: کتاب یکی از پر اهمیت‌ترین ابزارها در راستای ایجاد توسعه و بسترساز پیشرفت هر جامعه‌ای است و هر جامعه‌ای که سرانه مطالعه بیشتری داشته باشد، در مسیر توسعه قرارگرفته و موجب مصونیت افراد جامعه از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود .

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در طول سال برای علاقه‌مندان و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه تصریح کرد: تلاش می‌شود در راستای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه در سطح شهرستان ایلام در ایام مختلف نمایشگاه‌های کتاب برگزار شود .


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار