دبیر ستاد حامیان مردمی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد؛
مناظره اول صداقت دولت راستگویان و اطلاع مسئولان فعلی از وضعیت کشور را مشخص کرد و برنامه های تلویزیونی نشان داد که دکتر قالیباف چقدر بر مسائل کشور اشراف دارد
کد خبر: ۴۱۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴ 02 May 2017
دبیر ستاد حامیان مردمی دولت مردم در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برنامه اقتصادی دکتر قالیباف توسط 50 اقتصاددان تدوین شده است، گفت: امروز 30 درصد جمعیت کشور زندگیشان را فقط با یارانه می گذرانند و این مصیبت بزرگی است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خلقی پور از آغاز جنبش مردمی در این استان برای حمایت از دکتر قالیباف خبر داد و تصریح کرد: همانطوری که دکتر قالیباف گفته اند که ستاد من دل و خانه مردم ایران است، در استان این موضوع را می بینیم که بسیاری از افراد خانه هایشان را به صورت خودجوش به ستادهای دولت مردم تبدیل کرده اند.
خلیفه خلقی پور در خصوص مناظره تلویزیونی اول گفت : برنده بلامنازع مناظره اول دکتر قالیباف بود. مناظره اول صداقت دولت راستگویان و اطلاع مسئولان فعلی از وضعیت کشور را مشخص کرد و برنامه های تلویزیونی نشان داد که دکتر قالیباف چقدر بر مسائل کشور اشراف دارد، و قطعا در مناظره های اقتصادی و سیاسی دکتر قالیباف بیش از پیش بهتر ظاهر می شود.
وی با اشاره به اینکه در مناظره های بعدی واقعیت های بیشتری روشن می شود، عنوان کرد: آقای جهانگیری کاندیدای ریاست جمهوری نیست اما اگر وی به عرصه نمی آمد و به رییس دولت کمک نمی کرد، آقای روحانی اصلا نمی توانست مناظره ها را تحمل کند و همین هم باعث شده که برخی از اصلاح طلبان براین اعتقادند که جهانگیری بهتر از روحانی است و باید در عرصه بماند.
خلیفه خلقی پور با اشاره به اینکه امروز 10 درصد جمعیت کشور زیر خط مطلق فقر هستند و در خوشبینانه ترین حالت هشت میلیون گرسنه در کشور وجود دارد، افزود: در کشور مشکل منابع و امکانات وجود ندارد اما عامل این مصیبت های بزرگ، بحث 4 درصدی است که این منابع، امکانات و رسانه را در اختیار دارند و 96 درصد دیگر جامعه از آن محرومند.
وی با بیان اینکه مسئولین ما خواب هستند و نمی دانند که کشور در عرصه اقتصادی در بحران است، خاطرنشان کرد: من به خود مسئولان پیشنهاد می کنم که سری به آمارهای بانک مرکزی بزنند تا ببینند که بدهی دولت به بانک مرکزی و سازمان هایی چون تامین اجتماعی، نسبت به سال 1392 چند برابر شده است؟
دبیر ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سوال خبرنگاری در زمینه برجام، آن را نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: برجام یک سیاست کلی نظام بود که شش کشور بزرگ دنیا بر اساس قدررت جمهوری اسلامی ایران احساس نیاز کردند که باید زانو بزنند و با ایران مذاکره کنند.
خلقی پور افزود: خود برجام برای جمهوری اسلامی ایران یک دستاورد بود اما دولت یازدهم توان اجرای برجام را نداشت و هرچند فرصت هایی چون دستاوردهای جوانان و دانشمندانمان با بتن ریختن از بین رفت اما در مساله رفع تحریم ها، آنچه که توافق شده بود اجرا نشد و امروز حتی یک عملیات بانکی بین المللی پس از رفع تحریم ها برای کشور انجام نشده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
گداپروری هنر نیست فقط یارانه باید به کشاورزان قدیمی فاقد بیمه که از کار افتاده اند داده شود حتی زنان سرپرست خانواده هم اگر واقعا لازم باشد و اینکار وظیفه بنیاد مستضعفان و .. است نباید مردم عادت کنند پول مفت بگیرند چرا کارگران افغانی در ایران کار دارند اما پسران ایران بیکارند چون تنبل و معتادند اما افغانی کار را ننگ خود نمی داند
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
برخی از انتقادات و پاسخ به آنها:
1 آقای میرسلیم: اختراعات علمی در سازمان ثبت دزدیده می شود. پاسخ "سازمان ثبت زیر نظر قوه قضاییه است نه دولت"
2 آقای رئیسی: تحریمها لغو نشده است. پاسخ " همه تحریمهای مرتبط با هسته ای برچپده شده است. ضمن اینکه نفت ایران که بیشتر از 800 هزار بشکه خریداری نمیشد امروزه دو میلیون و پانصد هزار بشکه در روز صادر میشه"
3 آقای رئیسی: برجام تاثیری در زندگی روزمره نداشته است. پاسخ "هم این که قیمتها روزانه دچار تورم نمیشود و آرامش نسبی اقتصادی در جامعه وجود دارد. و جامعه دچار شوک نمیشود، اثر برجام و تعاملات این دولت است."
با تشکر از مدیریت محترم سایت.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
جناب آقای خلقی پور شما باید متاسف باشید که دکتراتون از همون دکترهای احمدی نزادی هست و فقط بدنبال کسب قدرت هستید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
یکی به این آقای میرسلیم بگه ادای مصدق و در نیاره . ان کجا و آن کجا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
بنظرم اصلا قاليباف از مديريت مملكت چيزي سر درنمياره فقط توي مناظره ها بلده مثل احمدي نژاد تهعمت و دروغ بگه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار