اینجا یاسوج است
اینکه در یاسوج به چه دلیل قوانین رعایت نمی شود و چرا در این شهر معمولا قوانین در حد حرف بیان می شوند و کسی حاضر نیست آن ها را به مرحله اجرا دربیاورد ! موضوعی است ک باید مسئولین پاسخگو باشند!
کد خبر: ۴۲۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 08 May 2017
شهر یاسوج را که به عنوان پایتخت طبیعت ایران نام نهاده اند از دور بسیار شهر خوب و خوش آب و هوا و با امکانات فراوان می بینیم ، اما کافی است مدتی در این شهر زندگی کنید تا با انبوهی از معضلات و بی برنامگی ها در میان مسئولین این شهر مواجه شوید تا بفهمید که زندگی در این شهر به چه اندازه سخت است!
تابناک کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد ، جهت مشخص نمودن مشکلات مهم شهر بخش گزارش خبری تحت عنوان " اینجا یاسوج است" را مطرح کند بلکه مسئولین کمی به خود آمده و فکر چند سال آینده را هم داشته باشند که عاقبت زندگی در این شهر چه خواهد شد ؟
این روزها موضوع انتخابات و حواشی آن صدر رسانه های نوشتاری و مجازی و شبکه های اجتماعی ، را به خود اختصاص داده است.همزمانی دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری آن هم با حساسیت های زیادی که وجود دارد ، کار مسئولین را در مدیریت آن سخت کرده و نیاز به همکاری های عمومی و کاندیداها را دوچندان کرده است.
اما در این بین ، مسئولین هم با تذکرات گاه و بی گاه خود اعلام می کنند که با تخلفات انتخاباتی به شدت برخورد می کنند که البته به نظر می رسد این گفته در حد همان حرف مانده و خواهد ماند!
این روزها در شهر یاسوج برنامه های مختلفی در حال برگزاری است ، از همایش های فرهنگی تا جلسات سیاسی ، در اکثر این برنامه ها تخلفات تبلیغاتی کاندیداهای شورای شهر به راحتی و جلوی چشم مسئولین صورت می گیرد آنهم به صورت انبوه و واضح!
 
تخلف تبلیغاتی پیش چشم مسئولین + تصاویر 
 
در حالیکه فرماندار بویراحمد در جمع خبرنگاران گفته بود مدت فعالیت تبلیغاتی برای کلیه نامزدها یکسان است و هشت روز قبل از رآی گیری آغاز میشود و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رآی ادامه خواهد داشت اما این تبلیغات بصورت کاملا آشکار آغاز شده است!
در هفته نکوداشت شهر یاسوج آنقدر تخلف آشکار بود که به هیچ منطقی نمی توان بی خیالی مسئولین نسبت به این تخلفات را توجیه کرد. برخی از طرفداران کاندیداها شاخه گل هایی را که عکس کاندید به عنوان ، متقاضی ورود به شورای شهر به آن الصاق شده بود ، به دست مردم می دادند! در این بین بعضی هم پاکت هایی حاوی دعوت نامه برای شرکت در جلسه به اصطلاح هم اندیشی دعوت می کردند برخی دیگر هم تصاویر تبلیغاتی را بین مردم تقسیم می کردند و خلاصه هر کس هر گونه تبلیغی داشت به راحتی انجام می داد!
این موضوع در آئین اختتامیه هفته نکوداشت یاسوج هم به وفور یافت می شد و به طور کلی در هر نقطه ای که تجمعی باشد سر و کله تبلیغاتی های کاندیداها پیدا می شود.
 
موضوع به همین ختم نمی شود ، کافی است سری به برخی رسانه های استان هم بزنید تا به راحتی مطالب کاندیداها ، یا در حمایت از آن ها که گاها به وضوح تبلیغات برای کاندیداهاست را ببینید.
 در حالی این اتفاقات رخ می دهد که عبد الحمید پناهی ،دبیر ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد با بیان اینکه رسانه‌های شهرستان تعامل خوب و سازنده‌ای با ستاد انتخابات داشتند، گفت: با وجود اشاره صریح قانون انتخابات شوراهای اسلامی به ‌زمان قانونی ‌تبلیغات متاسفانه برخی از طرفداران کاندیداها اقدام به راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی در خارج از موعود مقرر کردند که خلاف قانون بوده و این کمیته عملکرد تمامی آن‌ها را بررسی و رصد می‌کند.
اینکه در یاسوج به چه دلیل قوانین رعایت نمی شود و چرا در این شهر معمولا قوانین در حد حرف بیان می شوند و کسی حاضر نیست آن ها را به مرحله اجرا دربیاورد ! موضوعی است ک باید مسئولین پاسخگو باشند! 
این یک نمونه از بی توجهی مسئولین به وضعیت سطح شهر و مشکلات و معظلات است که از طرف مخاطبان ارسال و خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اقدام به تهیه ی گزارش نموده است . شما هم می توانید با ارسال سوژه های خبری خود ، پیگیری های ما و البته اقدامات به موقع مسئولین ، در زیبا سازی و رفع مشکلات شهر خود مشارکت داشته باشید . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار