آخرین خبرها از انتخابات
با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ، بر شدت و حرارت سخنان ، اقدامات و گاها تنش ها افزوده می شود به گونه ای که هر لحظه خبری از اقدامات عجیب و تبلیغاتی نامزدها مخابره می شود.
کد خبر: ۴۲۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰ 08 May 2017
با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ، بر شدت و حرارت سخنان ، اقدامات و گاها تنش ها افزوده می شود به گونه ای که هر لحظه خبری از اقدامات عجیب و تبلیغاتی نامزدها مخابره می شود.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این بسته ی خبری به برخی خبرها ، که بازتاب بیشتری در سطح رسانه ها داشته اند می پردازد.
کذب بودن حرف دولت در مورد فیلتر سایت کارانه قالیباف
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: اظهارات وزیر ارتباطات که اعلام کرده است سایت کارانه قالیباف به دستور قضایی فیلتر شده و دولت در فیلتر آن نقشی نداشته است کذب محض است و قطعاً اگر دو عضو دولت با فیلتر این سایت مخالفت می‌کردند، این سایت فیلتر نمی‌شد.
 قاضی خرم‌آبادی در خصوص فیلتر سایت کارانه مربوط به آقای قالیباف اعلام داشت: ستاد انتخاباتی آقای روحانی طی نامه ای در تاریخ 15/2/96 به طور کتبی از فعالیت سایت کارانه شکایت کرده و تقاضای برخورد سریع نهادهای امنیتی و کمیسیون بررسی تبلیغات ریاست جمهوری با این سایت را داشته است.
وی افزود: این درخواست برای اقدام لازم به دادستانی کل کشور ارسال شده و در جلسه بر خط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مورد بررسی قرار گرفت.
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی اظهار کرد: بر اساس تصمیم اکثریت اعضای حاضر در جلسه بر خط، دستور فیلتر و مسدود سازی این سایت صادر شده است.
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در ادامه افزود: نمایندگان وزارت ارشاد و وزارت اطلاعات از طرف دولت در این رای گیری شرکت کرده و به فیلتر این سایت رای مثبت داده‌اند.
بر اساس گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور تأکید کرد: لذا اظهارات وزیر ارتباطات که اعلام کرده است این سایت به دستور قضایی فیلتر شده و دولت در فیلتر آن نقشی نداشته است خلاف واقع و کذب محض است و قطعاً اگر دو عضو دولت با فیلتر این سایت مخالفت می‌کردند، این سایت فیلتر نمی‌شد.
سفر رئیسی به کهگیلویه و بویراحمد به تعویق افتاد
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد از تعویق سفر حجت‌ الاسلام رئیسی به استان خبر داد.
حجت‌الاسلام صفدر پناهی امروز از تعویق سفر حجت‌ الاسلام رئیسی به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل فشردگی سفرهای استانی این سفر به تعویق افتاد که تاریخ قطعی سفر ایشان به استان متعاقبا اعلام خواهد شد.
 سخنان رئیس قوه ی قضائیه در مورد شعار افزایش یارانه ها
رئیس دستگاه قضا با توصیه به نامزدهای انتخاباتی تأکید کرد: نامزدها باید به نیازهای واقعی مردم توجه کنند و کار جهادی انجام دهند و از دادن شعارهای بی‌اساس و غیر منطقی پرهیز کنند. طرح پاره‌ای شعارهای بی‌اساس علیه قوه قضاییه و مسئولین آن از این قبیل است چنانکه شعارهایی مانند افزایش یارانه ها یا وعده هایی از این دست هم باید با مطالعه مطرح شود.
دو نامزد جبهه مردمی در استان ها هماهنگ هستند
لطف‌الله فروزنده عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت : هرچند دو نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب ، رویکردها و برنامه‌های مختلفی را برای حل مشکلات کشور مطرح می کنند، در یک مساله اشتراک دارند و آن نه به دولت ناکارآمد فعلی و تلاش برای تغییر وضع موجود مدیریت اجرایی کشور است.
فروزنده با تأکید بر اینکه ما بسیار امیدوار هستیم؛ چراکه مردم از وضع موجود آگاه هستند، درباره برنامه‌های جبهه مردمی برای تقویت ستاد نامزدهای جبهه تأکید کرد: ستادهای دو نامزد با هم هماهنگ هستند و نیروهای جبهه در سطح کشور با هر دو ستاد همکاری می‌کنند.
عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری نشست‌های مشترک بین ستادها و هماهنگی ستادهای استانی خبر داد و یادآور شد: فضای وحدتی که در میان نیروهای انقلاب ایجاد شده است بسیار امید بخش است و همین، کار را پیش می‌برد.
درخواست روحانی از مردم برای رفتن 12 نفری پای صندوق رای
رئیس دولت یازدهم در جمع مردم همدان با بیان اینکه "من از همه شما می خواهم که 29 اردیبهشت که روز حماسه ماست ، همه به پای صندوق بروید" گفت: به پای صندوق رای بروید، اما تنها نروید .هر نفر به همراه 11 نفر دیگر به صندوق بروید یعنی 12 نفره به پای صندوق آرا بروید. همه آنهایی که می خواهند ناامنی را به کشور بازگرداند و می خواهند آرامش منطقه را برهم بزنند، بدانند ما برای آرامش و امنیت و پیشرفت ایران عزیز به پای صندوق رای خواهیم رفت.
وی با بیان اینکه"ما برای پیشرفت و اشتغال زنان به پای صندوق رای خواهیم رفت" خاطرنشان کرد:آنها در هشت سال 860 هزار خانم را بیکار کردند اما در دولت یازدهم 750 هزار بانو سرکار رفتند. اگر شما جوانان در خانه بنشینید، بدانید که در پیاده رو های ما هم دیوار خواهد بود. شما آنها را نمی شناسید من آنها را می شناسم. آنها روزی در جلسه ای تصمیم گرفتند که در تهران و در پیاده رو دیوار بکشند. آنها می خواستند پیاده رو زنانه و مردانه ایجاد کنند، همانطور که در محل کارشان بخشنامه تفکیک جنسیتی را ایجاد کردند.
اقبال به جبهه ی ما بیشتر از جبهه ی مقابل است
لطف‌الله فروزنده عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره سیزدهمین جلسه شورای مرکزی این جبهه که عصر امروز یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، اظهار داشت: شورای مرکزی امروز تحلیلی از فضای حاکم بر انتخابات داشت و با توجه به حضور قدرتمند نامزدهای این جبهه و نگرش مردم، فضای عمومی به نفع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.
وی درباره نامزدهای دیگر که منتقد وضع موجود بودند، ‌اظهار داشت: شورای مرکزی جبهه مردمی از آقای میرسلیم که به صورت مستقل وارد شده است به دلیل اینکه موضع خوب وانقلابی داشته است تشکر نمود. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اقبال مردم به جبهه مردمی بسیار بیشتر از جبهه مقابل است و به فضل الهی این روند روبه‌گسترش خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
خدایی تا کی میخواین دروغ بگین و مردم رو مسخره خودتون کنید،خجالت بکشید،مرگ بر دروغگو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار