فرزند شهید محسن باقری در یاسوج : مردم در شرایط فعلی مدیریتی می‌خواهند که در میان آنها باشد از توان جوانان استفاده کند و با انرژی و به نگاه به توانایی‌های داخل کشور برای معیشت و اقتصاد آنها تلاش کند، دولت حرف روز ۲۹ اردیبهشت امسال به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۴۲۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 10 May 2017
فرزند شهید محسن باقری، فرمانده لشکر ۲۷ در اجتماع حامیان دکتر قالیباف در یاسوج گفت: استخدام‌های فامیلی به اوج رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محسن باقری شامگاه سه‌شنبه در اجتماع هواداران دکتر قالیباف در یاسوج اظهار کرد: دولت بی‌رمق پیرمردها به آخر خط رسیده و باید کنار برود، هر جا مدیریت جهادی داشتیم موفق بودیم، امروز نه چرخ اقتصاد می‌چرخد نه چرخ سانتریفیوژها.

وی گفت: مدیریت بی‌رمق، اشرافی با نگاه به خارج از کشور و پیر و پشت میز نشین به آخر خط رسیده و حرفی برای گفتن به مردم ندارد و ۲۹ اردیبهشت مردم این مدیریت خسته و فرسوده را کنار می‌زنند.

باقری افزود: مردم در شرایط فعلی مدیریتی می‌خواهند که در میان آنها باشد از توان جوانان استفاده کند و با انرژی و به نگاه به توانایی‌های داخل کشور برای معیشت و اقتصاد آنها تلاش کند، دولت حرف روز ۲۹ اردیبهشت امسال به پایان می‌رسد.

وی گفت: تجربه ثابت کرده است که هر جا مدیریت جهادی و انقلابی و پرانرژی روی کار آمد موفق بوده‌ایم و راه عبور از مشکلات کشور هم فعالیت جهادی است و چهار سال حرف شعار نتوانست برای این مردم مثمر ثمر باشد.

باقری گفت: امروز در تبلیغات انتخابات روز ارایه کارنامه‌هاست. دولت بیاید بگوید که چه کرده است، چهار سال زمان کمی نبوده اما دولت چون کارنامه‌ای ندارد و اصلا کاری نکرده رو به تخریب و ترفند و شعار و حتی توهین به ارزشها آورده است.

وی افزود: درد امروز مردم ما نان شب است اما دولت فعلی فرافکنی می‌کند و با شعار و توهین و تخریب می‌خواهد این مطالبه عمومی را از سر خود وا کند. دولت باید به مردم پاسخ دهد که چه کرده است. امروز نه چرخ اقتصاد ما می‌چرخد، نه چرخ تراکتور کشاورز ما و نه چرخ سانتریفیوژهای ما می‌چرخد.

باقری گفت: خوشحالم از اینکه در جمع مردم استانی هستم که در اعزام به جبهه و در شهادت رتبه اول را دارند و خدا هم هر آنچه که برای توسعه لازم بوده به مردم این دیار اهدا کرده است از نفت و گاز گرفته تا جنگل و معدن و نیروی انسانی اما بسیار ناراحتم که این استان با اینهمه منابع در رده بیکارترین استان‌های کشور و از لحاظ توسعه یافتگی در رتبه‌های آخر قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار