کیانی‌پور افزود: سازمان سرمایه‌گذاری استان فعال شده و انتظار می‌رود برای رونق سرمایه‌گذاری از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.
کد خبر: ۴۲۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵ 10 May 2017
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از راه‌اندازی سازمان سرمایه‌گذاری استان در دولت تدبیر و امید خبر داد.
به گزارش ایلنا از یاسوج، جبار کیانی در نشست گفت‌و‌گوی دولت و بخش‌خصوصی در محل اتاق بازرگانی یاسوج گفت: سازمان سرمایه‌گذاری با هدف توسعه بازار سرمایه و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های کلان و خرد در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شده است.

وی افزود: دولت‌یازدهم نسبت به رونق بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید با جدیت تلاش کرده و می‌کند که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و رفع برخی تحریم‌ها اکنون رکود و تورم خطرناک در کشور به سمت عادی شدن حرکت کرده است.

کیانی‌پور افزود: سازمان سرمایه‌گذاری استان فعال شده و انتظار می‌رود برای رونق سرمایه‌گذاری از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با تشریح تلاش‌های دولت تدبیر و امید در بخش‌های سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: کاهش نرخ ارز، کاهش تورم و پرداخت بخشی از بدهی‌های دولت به بخش‌خصوصی در قالب اسناد خزانه انجام شده است.

کیانی گفت: تسهیلات پرداختی برای رونق تولید تاکنون خروجی مطلوبی نداشته و برای سال پیش رو باید یک برنامه‌ مدون جهت استفاده بهینه از منابع برای رونق تولید تدوین شود.

وی افزود: توجه به ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه کارآفرینی خرد کنار سرمایه‌گذاری کلان و کمک به واحد‌های تولیدی به عنوان یارانه‌های مصوب شده که باید پیگیری‌ها برای اختصاص این یارانه‌ها انجام شود لازم و ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار