آیا این افراد توان دارند قدمی بردارند که قبلی ها بر نداشته اند؟ آیا اینها توان دارند دردهای شهرم را درمان کنند؟ آیا آنها می توانند جو تملق زده شهر را عوض کنند و برای خود و دیگران قلمداد کنند که نماینده مردم شهرند و می توانند نظرشان مخالف نظر فرماندار و بخشدار و نماینده مجلس و ...باشد؟
کد خبر: ۴۲۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶ 13 May 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
شاید شهرمان با انتخاب اصلح ما درست شود
چند وقتی می شود فضای انتخابات دهدشت را از نزدیک رصد می کنم. گاهی لیست کاندیداهای شورای شهر را با خود مرور می کنم، شاید خیلی از دوستان عنوان کنند که حضور برای همه آزاد است و به هیچ وجهی بنده نیز نظری عکس این ندارم. آری همه می توانند خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند و همه می توانند خود را منجی معرفی کنند. اما آیا همگان توان منجی شدن را دارند؟

آیا این افراد توان دارند قدمی بردارند که قبلی ها بر نداشته اند؟ آیا اینها توان دارند دردهای شهرم را درمان کنند؟ آیا آنها می توانند جو تملق زده شهر را عوض کنند و برای خود و دیگران قلمداد کنند که نماینده مردم شهرند و می توانند نظرشان مخالف نظر فرماندار و بخشدار و نماینده مجلس و ...باشد و برای داشتن پست و مقام به بله قربان گوی آنان تبدیل نشوند؟ آیا آنان توان دارند اگر اشتباهی از یکی از مسئولین سر زد رودرروی او بایستند و درد مردم را فریاد بزنند؟ آیا اینان توان دارند اگر مسئولین استانی معظلات شهرشان را روانه دهدشت کردند به فریاد برخیزند و صدای اعتراض مردم خود را به گوش آنان برسانند؟ آیا اینان حاضرند آبروی خود را گرو گذاشته تا راحتی را برای مردم ایجاد کنند؟ آیا اینان حاضرند اگر خطایی کردند که شهر را رو به نابودی می برد به خطای خود اقرار کرده و تاوان اشتباه خطای خود را به دوش مردم نیندازند؟ فکر کنید و ببینید. این افرادی که این روزها هر کدام به نحوی مردم را برای رای دادن به خویش ترغیب می کنند،چنین توانی دارند یا نه؟ این روزها دهدشت درد زیاد دارد. درد برخی از مسئولینی که این کاره نیستند. درد آدمهایی که فقط تملق یاد گرفته اند و بله قربان گوی مسئولین کارنابلد شده اند. درد آدمهایی که جیبشان از هر چیزی برایشان مهمتر است و حاضرند برای آن حتی آدم های شهرشان را قربانی کنند. این روزها دهدشت این دردها را دارد و جوان و پیر ، سر در لاک سکوت و بی تفاوتی فرو برده اند. حال شما و این میدان. ببینید این افراد که داوطلب شده اند به دردتان می خورند؟ بنده معتقدم باید نشست و خوبیها و بدیها را در کنار هم گذاشت و بهترین ها را انتخاب کرد. نباید این روزها همه را به یک چوب راند. باید گشت و بهترین ها را انتخاب کرد. خواهشی دارم و آن این است.محض رضای پروردگار هم که شده این یکبار را با تعهد و تدبیر به میدان بیاییم و اسیر شعارها و حاشیه ها نشویم و خردگرایی را بر طایفه گرایی ترجیح دهیم. شاید شهرمان با انتخاب اصلح ما درست شود. فقط همین.

تعهد + تدبیر = انتخاب اصلح
سید ایمان تقوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار