آیت‌الله ملک حسینی
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان : اینکه این مشارکت نباید به گونه‌ای باشد که خدای ناکرده به دین ما خدشه‌ای وارد کند؛ مبادا عزت و دین خود را بفروشیم برای دنیای خود یا دیگران.
کد خبر: ۴۲۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 18 May 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی، نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه دعوت نماینده ولی فقیه از مردم به حضوری با شکوه مردم آگاه و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضوری پرشکوه داشتند گفت: روز انتخابات، روز تعیین سرنوشت ملت ما به دست خود در ضل اراده الهی است.
وی افزود: بدون شک شرایط زمان، درک آینده، فعالیت دشمن، نیازهای درک شده توسط مردم، فرمان رهبر معظم انقلاب و انسان‌های فرهیخته دیگری که جامعه را به خیر توصیه می‌کنند، همه و همه بر این ضرورت تاکید می‌کنند که همه باید بیاییم و همه خواهیم آمد و حماسه دیگری را رقم خواهیم زد.
آیت الله ملک حسینی، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد هم مثل همیشه بی شک خواهد درخشید، ولی تذکر نکاتی به خودم، مردم استان و مسئولان را ضروری می‌بینم.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در توضیح این نکات، عنوان کرد: اینکه این مشارکت نباید به گونه‌ای باشد که خدای ناکرده به دین ما خدشه‌ای وارد کند؛ مبادا عزت و دین خود را بفروشیم برای دنیای خود یا دیگران.
وی به دومین نکته اشاره و گفت: بدون شک همه مسئولان انتخاباتی امن را رصد می‌کنند و این امنیت می‌تواند بستری خوب برای شکل گیری مشارکتی حداکثری باشد.
آیت الله ملک حسینی، ادامه داد: امانت در انتخابات می‌طلبد تا یک انتخابات سالم برگزار شود و این سلامت را مسئولان اجرایی و نظارت می‌توانند رقم بزنند.
نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: باید عزیزانی که اخذ و شمارش رای می‌کنند نهایت دقت را در حفظ این امانت به خرج داده و هیئت‌های نظارت به صورت دقیق کم و کیف انتخابات را نظارت کنند تا مردم دلگرم به این باشند آنچه از صندوق آن‌ها بیرون می‌آید، رای آنهاست.
آیت الله ملک حسینی افزود: مردم فهیم، با بصیرت و با شعور ما همیشه نشان داده اند که نتیجه صحیح یک انتخابات سالم را به زیبایی می‌پذیرند.
وی گفت: من به خودم و مردم، مسئولان به خصوص قضایی و امنیتی توصیه می‌کنم همه دست به دست هم داده و انتخابات آبرومند و باشکوه که درخشش ایران را در جهان بیش از پیش کند، لباس ظهور ببخشیم و بر عزت، آبرو و اقتدار ایران بیافزاییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار