از مردم عزیزی که با محبت خویش به اینجانب اعتماد نموده و در سفرهای مختلف به استان های کشور، جلوه های ماندگار و فراموش نشدنی از عزم_انقلابی و انسجام اجتماعی خلق نمودند ، صمیمانه تقدیر نمایم.
کد خبر: ۴۲۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳ 20 May 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با صدور بیانیه ای حضور گسترده مردمی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.
در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللّهُمَ صَلِّ عَلي علي بن مُوسَي الِّرِضا المَرُتَضي بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

ملت عزیز و بزرگوار ایران!
خداوند متعال را سپاسگزارم که حضور باشکوه شما مردم فهیم در انتخابات ریاست جمهوری، عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخت و چشم جهانیان را خیره کرد.
نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در شکل گیری این حماسه با عظمت بر کسی پوشیده نیست. امنیت و استقلال و پیشرفت کشور، همواره مرهون هدایت های داهیانه ایشان بوده و اینجانب به عنوان سرباز این نظام و خادم_ملت شریف ایران، وظیفه خود می دانم از مراجع عظام تقلید و علماء اعلام، طلاب و دانشجویان، کارگران و کشاورزان، بازاریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران و تمامی گروه ها و تشکل ها و همه زنان و مردان سلحشور ایران اسلامی تشکر نمایم.
همچنین از مردم عزیزی که با محبت خویش به اینجانب اعتماد نموده و در سفرهای مختلف به استان های کشور، جلوه های ماندگار و فراموش نشدنی از عزم_انقلابی و انسجام اجتماعی خلق نمودند ، صمیمانه تقدیر نمایم. بی تردید پیروز اول این انتخابات ملت شریف ایران می باشند که حماسه ای بزرگ خلق نمودند.
دستاورد مهم این انتخابات، سیاست ورزی اخلاق مدار، تکلیف_محوری و طرح گفتمان «توجه به محرومان» و «مبارزه با فساد و تبعیض» بود که فراتر از جناح بندی های رایج سیاسی، به مطالبه عمومی مردم تبدیل شد و به تدریج مورد اذعان و تعهد دیگر نامزدهای انتخاباتی نیز قرار گرفت.
رأی قریب به ۱۶ میلیون ایرانیِ خواهان تغییر، سرمایه ای مهم و پشتوانه عظیم است که به هیچ وجه نمی توان آن را در عرصه سیاسی و تصمیم گیری کلان کشور نادیده گرفت. اینجانب با اتکاء به همین پشتوانه مردمی، همه ظرفیت ها را برای پیگیری مطالبات مردم در مبارزه با #فساد و #تبعیض و تحکیم ارزش های انقلاب اسلامی به کار خواهم بست و هر اراده و تلاشی در دولت آینده با این جهت گیری را مورد حمایت قرار خواهم داد و همواره زبان گویای #محرومان خواهم بود.
اگرچه حضور بانشاط و حداکثری مردم پای صندوق های رأی کام هر ایرانی را شیرین کرد. لکن برخی بداخلاقی های انتخاباتی و #تخلفات آشکار در قبل و حین برگزاری انتخابات از لحظات تلخ این انتخابات بود که آن را از مسیر #قانون پیگیری خواهم نمود، اما هم اکنون همگان باید عزم خود را جزم کنیم تا با ساختن ایرانی آباد بر استقلال وآزادی و #کرامت برای این ملت پافشاری نماییم.
به روح مطهر امام راحل و شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی درود می فرستم و برای ملت قهرمان ایران آینده ای سرشار از موفقیت و بهروزی آرزو می کنم. همچنین برای تمام دولت مردان و رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اجرای عدالت اجتماعی و رفع دغدغه های اقتصادی مردم و معیشتی محرومان در اولویت برنامه های #دولت_دوازدهم قرار گیرد.

سید ابراهیم رئیسی
۳۰ اردیبهشت ۹۶
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار