علوی ضمن آرزوی موفقیت برای این بانوی نخبه هم‌استانی، گفت: جامعه ورزشی به داشتن چنین ورزشکارانی افتخار می‌کند.
کد خبر: ۴۲۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 25 May 2017
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، حضور بانوی جودوکار توانمند هم‌استانی در مسابقات جودوی بانوان آسیایی افتخاری بزرگ برای جامعه ورزشی و همه مردم استان است.

سید محمد تقی علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: ورزشکاران توانمند و با استعدادی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نبود امکانات لازم و کافی برای تمرین درست ورزشکاران، افزود: این ورزشکاران علی‌رغم همه محدودیت‌ها تاکنون به خوبی در میادین مختلف درخشیده و افتخارآفرینی کرده‌اند.

وی حضور ورزشکاران هم‌استانی در تیم‌های مختلف ملی را نشان از توانمندی و استعداد بالای آنها عنوان کرد و بیان داشت: وقتی کسی با دست خالی و با کمترین وسایل و امکانات بتواند درخشیده و عضو تیم ملی شود یعنی نخبه و بااستعداد است.

این مسوول همه ورزشکاران استان را نخبه و بااستعداد بیان کرد و گفت: وقتی کسی مانند سامان پاکباز با وجود همه محدودیت‌ها قهرمان مسابقات پرتاب وزنه کشورهای اسلامی‌ می‌شود، یعنی استعداد بالایی در این رشته دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

علوی، سحر ضیایی را بانوی ورزشکار هم‌استانی نخبه در رشته پرتاب نیزه عنوان کرد و افزود: این بانوی قهرمان توانست با کسب مدال نقره مسابقات دو و میدانی بانوان کشورهای اسلامی مقام دوم این مسابقات را از آن خود کرده و برای استان افتخار به همراه بیاورد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات جودوی قهرمانی بانوان آسیا، تصریح کرد: طاهره آذرپیوند، بانوی جودوکار هم‌استانی ما در این مسابقات حضور دارد.

وی حضور این بانوی هم‌استانی در مسابقات جودوی قهرمانی آسیا را افتخاری بزرگ برای استان دانست و گفت: جامعه ورزشی و همه هم‌استانی‌ها به داشتن چنین ورزشکارانی آن هم در حوزه بانوان به خود می‌بالند.

این مسوول با بیان اینکه مسابقات قهرمانی جودوی بانوان آسیا از یکم خرداد ماه به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار شده است، خاطرنشان کرد: این مسابقات تا نهم خرداد ماه با حضور بانوان جودوکار آسیایی ادامه دارد.

علوی ضمن آرزوی موفقیت برای این بانوی نخبه هم‌استانی، گفت: جامعه ورزشی به داشتن چنین ورزشکارانی افتخار می‌کند.

وی توجه و حمایت از ورزشکاران را وظیفه‌ای عمومی دانست و گفت: باید با توجه، حمایت و تلاش برای رفع مشکلات ورزشکاران توسط مسوولان ورزشی و استانی گامی موثر در راستای توسعه ورزش استان و رساندن آن به جایگاه واقعیش در کشور و جهان برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار