این نمایش توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و به همت حوزه هنری استان تولید شده که قرار است نمایشنامه آن نیز به زودی چاپ خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 27 May 2017
مسؤول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: «سوی دیگر چشمان رسول» در یاسوج به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز اکبر آیین در جمع خبرنگاران در یاسوج از اجرای نمایش «سوی دیگر چشمان رسول» نوشته و کار و بازی اکبر آیین خبر داد.

مدیر واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایش از روز دوشنبه تا چهارشنبه 10 خرداد ماه در سالن حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد واقع در گلستان ۶ ساعت ۱۴ به روی صحنه خواهد رفت.

وی افزود: این نمایش محصول معاونت فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری واحد نمایش حوزه هنری استان است که به روایت قصه جانباز نابینای لر است.

آیین با اشاره به موضوع این نمایش گفت: رسول پایدار می‌پردازد که عده‌ای برای ساخت یک مستند به خانه‌اش آمده‌اند، که در حین ساخت این مستند، فرزند یکی از دوستان دوران جنگ تحمیلی‌اش که از بوشهر تماس می‌گیرد، خبری به او می‌دهد که مسیر این تک‌گویی را عوض می‌کند.

در ادامه سرهنگ امیر عباس آسمند مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز اظهار کرد: این نمایش توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و به همت حوزه هنری استان تولید شده که قرار است نمایشنامه آن نیز به زودی چاپ خواهد شد.

وی از تلاش‌های آقای کرامت در همراهی و همیاری هنرمندان تقدیر کرد و افزود: تعامل و همکاری خوبی با هنرمندان و دستگاه‌های فرهنگی به ویژه حوزه هنری و آقای اسلامی مدیر جوان و سخت کوش این مجموعه داریم که امیدواریم این همکاری به تولید آثار دیگر نیز بی‌انجامد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار