محنایی : برق واحدهای تولیدی نباید قطع شود و انجام این کار قبل از انتخابات یک اقدام نادرست و موجب زیرسوال رفتن خدمات دولت شد و مسئولان شرکت برق قبل از هر اقدامی اخطارات لازم را به واحد تولیدی داده و نهایت همکاری و تعامل را با آنها داشته باشند.
کد خبر: ۴۳۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 29 May 2017
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغال‌زایی انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات رسان با این واحدها تعامل داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مجید محنایی ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از دبیر جلسه به خاطر ورود مسائل غیرمتبط با ستاد تسهیل در این نشست اظهار داشت: ایراد آیین نامه‌ای به دبیرخانه ستاد وارد است و انتظار می‌رود مسائل به صورت تخصصی در این ستاد بررسی شوند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیرامون مشکل برق بعضی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان، بیان کرد: مصوب شد کمیته‌ای متشکل از صنعت و معدن، شرکت برق، شهرک‌های صنعتی، اداره استاندارد و تامین اجتماعی پیرامون این موضوع تشکیل و به صورت ویژه این مسئله را بررسی کنند.

وی تصریح کرد: برق واحدهای تولیدی نباید قطع شود و انجام این کار قبل از انتخابات یک اقدام نادرست و موجب زیرسوال رفتن خدمات دولت شد و مسئولان شرکت برق قبل از هر اقدامی اخطارات لازم را به واحد تولیدی داده و نهایت همکاری و تعامل را با آنها داشته باشند.

محنایی از حضور با‌شکوه مردم در انتخابات تقدیر کرد و افزود: علی‌رغم تمامی نامهربانی‌ها و محدودیت‌ها خدمات دولت مورد تایید اکثریت مردم بود.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفیان و حادثه‌دیدگان کارخانه فولاد بویراحمد، گفت: از همان ابتدای این حادثه مسئولان کشوری و استانی به صورت ویژه پیگیر وضعت حال حادثه دیدگان و خانواده‌های آنها بودند.

محنایی با بیان اینکه استاندار استان دستور تشکیل کمیته ویژه برای بررسی حادثه‌دیگان کارخانه فولاد را دادند، بیان کرد: به هر خانواده این مصدومان حدود 100 میلیون ریال کمک نقدی شد و در اسرع وقت به دستور سازمان تامین اجتماعی کشور حق مستمری و بیمه کارگران برقرار شده و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم گرامیداشت حادثه دیدگان فولاد بویراحمد خبر داد و گفت: این آیین فردا عصر ساعت 17 در مسجد قبا دولت آباد یاسوج برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار