فرماندار دشتی گفت: صحت انتخابات شوراهای شهرهای خورموج، کاکی، شنبه و بادوله از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان دشتی تائید شد.
کد خبر: ۴۳۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 30 May 2017
غلامرضا مهرجو در گفت‌وگو با خبرنگار در دشتی با قدردانی از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه شهرستان دشتی در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار داشت: حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بار دیگر ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی خنثی و آنان را ناامید کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 92 درصد مردم شهرستان دشتی در انتخابات 29 اردیبهشت شرکت کردند خاطرنشان کرد: از مجموع 54 هزار نفر واجدان شرایط رای دادن در شهرستان دشتی 49 هزار و 903 نفر در انتخابات 29 اردیبهشت ماه شرکت کردند که 92 درصد مردم شامل می‌شود.

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه صحت انتخابات شوراهای شهرهای شهرستان دشتی تایید شد تصریح کرد: صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای خورموج، کاکی، شنبه و بادوله از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان دشتی تائید شد.

مهرجو با بیان اینکه با شکایات در موعد مقرر در هیئت‌های اجرایی رسیدگی شد افزود: در مجموع 9 شکایت در شهرستان دشتی به هیئت اجرایی وصول شد که در موعد مقرر بررسی شد اما تغییر ملموسی در آرا منتخبان ایجاد نشد.

وی تاکید کرد: افرادی که نسبت به نتیجه بررسی‌ها و تصمیم هیئت اجرایی در مورد نتایج انتخابات شوراهای اعتراض دارند براساس بند 2 قانون انتخابات می‌توانند شکایت خود را به هیئت نظارت استان بوشهر اعلام کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار