معاون صدای شبکه استانی دنا هم در این خصوص از تولید و پخش ویژه برنامه های مختلف ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: شبکه صدای استانی دنا قبل از ماه مبارک رمضان با برنامه سلام رمضان به استقبال این ماه رفته است .
کد خبر: ۴۳۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 02 June 2017
بیش از 350 ساعت ویژه برنامه ماه مبارک رمضان در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تهیه و پخش می شود.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ معاون سیمای شبکه استانی دنا گفت: در حوزه ی سیما برای تدارک 350 ساعت برنامه ویژه رمضان در شبکه دناتهیه ، تولید و پخش ویژه برنامه های رمضان برنامه ریزی های گسترده ای صورت گرفته که در دو بخش تامین و پخش برنامه و تولید سیما تهیه شده است .

هاشمی نسب به پخش سریال نقش و نگار تولید صدا و سیمای مرکز استان اشاره کرد و افزود: درحوزه تامین و پخش امسال 3 سریال جذاب و دیدنی در نظر گرفته شده که هرروز از سیمای استان در حال پخش هستند .

وی ادامه داد: هم چنین پخش مستند های مختلف ،آیتم های میان برنامه، ویژه برنامه اذان و افطاری ویژه ماه مبارک رمضان در حوزه پخش سیما تدارک دیده شده است .

هاشمی نسب هم چنین به ویژه برنامه های بخش تولید سیما اشاره کرد و افزود: در این بخش ویژه برنامه های شهادت حضرت علی (ع) و شبهای قدر، ویژه برنامه افطاری با عنوان دعوت، برنامه خانه مهر، میلاد امام حسن مجتبی(ع) و هفته اکرام ایتام ، برنامه سابقون ، جزءخوانی قرآن کریم و پخش آن به صورت زنده و ،ویژه برنامه های عید فطر از مهم ترین برنامه هایی است که معاونت سیما در ایام ماه مبارک رمضان برای پخش آماده کرده است .

معاون سیمای دنا گفت: صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تجهیزات و امکانات لازم برای پوشش مناسب برنامه های استان را دارد و در این زمینه دستگاههای واحد سیار مرکز می توانند برنامه های این ایام را هم زمان از چند نقطه استان به صورت مستقیم پخش کنند و در مجموع درحوزه ی سیما بیش از 180 ساعت ویژه برنامه ماه مبارک رمضان تهیه ، تولید و پخش می شود.

معاون صدای شبکه استانی دنا هم در این خصوص از تولید و پخش ویژه برنامه های مختلف ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: شبکه صدای استانی دنا قبل از ماه مبارک رمضان با برنامه سلام رمضان به استقبال این ماه رفته است .

نوذر استوار افزود: برنامه ی نجوای سحر هم در ماه مبارک رمضان به عنوان ویژه برنامه سحر به مدت 90 دقیقه از شبکه استانی صدای دنا پخش می شود .

وی ادامه داد: برنامه بهار بندگی ویژه افطار به مدت 90 دقیقه، جزء خوانی قرآن کریم به مدت 60 دقیقه، و پخش یک جزء قرآن از ساعت 4 و30 دقیقه تا 5 و 30 دقیقه صبح و سخنرانی های مختلف علمی، آموزشی و مذهبی، پوشش مراسم وآیین های این ماه از جمله شب های قدر، وعید فطر از دیگر برنامه های شبکه استانی صدای دنا در ماه مبارک رمضان است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
نوذر استوار زبونش لال بود اسم عوامل میآورد
خدا ..... کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار