در حادثه تروریستی مجلس سیاسیون و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر در مجلس شورای اسلامی اقدام به پخش خبرهایی از وضعیت خود و صحن مجلس نمودند.
کد خبر: ۴۳۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 07 June 2017
صبح امروز همزمان دو گروه تروریستی اقدام به انجام عملیات در دو نقطه از شهر تهران یعنی ، مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی نمودند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دراقدام تروریستی امروز مجلس و حرم امام(ره)، آنگونه که خبرگزاری صدا و سیما به نقل از منابع خبری اعلام کرد 7 یا 8 نفر کشته شده اند اما در خبرهای تکمیلی کشته ها 12 نفر اعلام شده اند.
نخستین توضیحات رسمی ناجا
در همین رابطه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس نخستین رسمی خودرامنتشر کرد:
صبح امروز تروریست‌هایی قصد ورود به حرم حضرت امام خمینی (ره) و کلانتری حرم را داشتند که با ضرب گلوله تک تیراندازان پلیس ناکام ماندند. یکی از تروریست‌ها پس از اصابت گلوله خود را منفجر کرده که در پی این اقدام به کسی آسیب نرسید.
تروریست دیگری که اقدام به تیراندازی به سمت مردم کرده بود، با ضربه گلوله‌ای به سرش از پای در آمده و قبل از منفجر کردن خودش تحت کنترل قرار گرفت که از این فرد مقادیری نارنجک و مواد منفجره کشف و ضبط شد.
در این میان یکی از ماموران پلیس زخمی شد که حال عمومی وی کاملا مساعد است.
در حال حاضر نیز نیروهای انتظامی در محل حضور داشته و اوضاع محدوده را کاملا در دست دارند ضمن اینکه عوامل سپاه انصار نیز که مسوولیت حراست و حفاظت از حرم امام خمینی (ره) را بر عهده دارند در محدوده مستقر می‌باشند.

نیروی انتظامی با اشاره به حوادث رخ داده در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد:
مأموران یگان ویژه پلیس که به نوپو مشهور بودند در محل حضور داشته و در کنار عوامل سپاه وارد عمل شدند. عوامل پلیس در این محدوده مستقر بوده و محدوده‌های منتهی به مجلس شورای اسلامی نیز کاملا تحت کنترل است.
نیروی انتظامی از شهروندان خواسته است که از تجمع و حضور در اطراف این مناطق خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را به شماره تلفن 113 یا 110 اطلاع دهند.
خبرهایی که نمایندگان و سیاسیون استان از مجلس منتشر کردند
در این میان سیاسیون و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اقدام به پخش خبرهایی از وضعیت خود و صحن مجلس نمودند.
عدل هاشمی
پست اول خبری در حین دگیری با تروریست ها : برغم حضور و تيراندازي تعدادي از تروريست ها در طبقات مجلس، روند اداره جلسه مجلس عادي است و مطابق دستور پيش بيني شده جلسه ادامه دارد.
پست دوم پس از پایان درگیریها :پایان عملیات تروریستی در مجلس / مهاجمان کشته شدند.
دقایقی پیش نیروهای امنیتی و سپاه موفق شدند ۴ فرد مهاجم مسلح را به هلاکت برسانند.در حال حاضر نیروهای امنیتی مجلس در حال پاکسازی و چک و خنثی  ساختمان پارلمان هستند.
تاجگردون
همه توان ما تامين اسايش اين كيان است..واي به روزي كه بخواهند اين امنيت را خدشه دار كنند.
 
 آخرین خبرهای سیاسیون هم استانی از حادثه تروریسیتی مجلس/ پست های عدل هاشمی و موحد + تصاویر
 
وکیلی
محمدعلي وكيلي:

پست اول قبل حین درگیری ها :برغم حضوروتيراندازي تعدادي ازتروريستها درطبقات مجلس امابه دليل روحيه حاكم برمجلس رونداداره جلسه عادي است ومطابق دستور پيش بيني شده جلسه ادامه دارد.

پست دوم پس از پایان درگیری ها : متاسفانه در حملات امروز تروریست‌های کوردل، چند تن از هموطنانمان به شهادت رسیدند. از خداوند متعال، علو درجات برای این شهیدان و صبر و تسلیت برای دلِ مغمومِ بازماندگان مسئلت دارم.
ایران همیشه در صف مقدمِ مقابله با تروریسم بوده است و امروز نیز هزینه این مبارزه را پرداخت می کند. گویا داعش، مسئولیتِ این حملات را بر عهده گرفته است؛ ضمن محکومیت این تروریست‌ها و تروریست‌پرورها از تمام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی انتظار می رود با عوامل این عملیات تروریستی با شدت تمام برخورد کنند.
سید محمد موحد
سید محمد موحد هم با انتشار تصویری از یکی از حاضران در مجلس  از قول آن ها نوشت : سلام . ما حالمون خوبه . دعا بفرمایید همینجور که بچه های امنیتی در حال تلاشند زودتر این موضوع ختم بخیر بشه
 
آخرین خبرهای سیاسیون هم استانی از حادثه تروریسیتی مجلس/ پست های عدل هاشمی و موحد + تصاویر 
 تصاویر تکمیلی
لازم به توضیح است برخی از تصاویر برای سنین زیر 18 سال مناسب نیست .
برای دیدن تصاویر در اندازه ی واقعی رو تصاویر کلیک کنید
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار