همچنین از همه نیروهای اطلاعاتی ، امنیتی ، نظامی و انتطامی برای مقابله متحدانه با این حادثه تاسف بار و تلاش خستگی ناپذیرشان برای بازگشت آرامش به میهن اسلامی و نجات گروهی از هموطنان بالاخص هم استانیهای عزیزم که در بطن معرکه گرفتار بودند تقدیر و تشکر میکنم .
کد خبر: ۴۳۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۷ 10 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد موحد با انتشار پیامی حادثه تروریستی در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم و از نیروهای امنیتی برای نجات مردم خصوصا هم استانی های خود در مجلس تقدیر نمود.
متن پیام موحد:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر حضرت امام خمینی ( ره ) و مجلس شورای اسلامی که منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از هموطنان عزیزمان شد را بشدت محکوم و انزار خود را از وحوشی که هیچ بوئی از انسانیت نبرده اند اعلام میداریم . پرپر شدن مظلومانه شهدای این حادثه را به محضر حضرت ولیعصر ( عج ) ، رهبر معظم انقلاب و بیوت مکرم آن شهدای عزیز و آحاد ملت مقاوم ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند بلند مرتبه برای مجروحین شفای عاجل مسئلت می نمایم . همچنین از همه نیروهای اطلاعاتی ، امنیتی ، نظامی و انتطامی برای مقابله متحدانه با این حادثه تاسف بار و تلاش خستگی ناپذیرشان برای بازگشت آرامش به میهن اسلامی و نجات گروهی از هموطنان بالاخص هم استانیهای عزیزم که در بطن معرکه گرفتار بودند تقدیر و تشکر میکنم .
سید محمد موحد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار