رئیس ستاد اقامه نماز سمنان تأکید کرد
رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: برای رسیدن به جایگاه مطلوب در عرصه مقدس نماز ‌باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۳۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 10 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استانسمنان، مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان از فعالان نماز این شرکت تجلیل شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان در این مراسم با بیان فضائل و مناقب حضرت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: نماز یک راهبرد است و در اسلام به این فریضه دینی، بیشترین توجه شده است.

حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که توجه به آن به‌عنوان عنصر مهم فرهنگی و انسان‌ساز و از اهداف راهبردی به شمار می‌رود، فرهنگ اقامه نماز است.

وی با اشاره به این‌که برای رسیدن به جایگاه مطلوب در عرصه مقدس نماز ‌باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم، گفت: دعوت به نماز و تشویق و ترغیب یکدیگر در این زمینه یکی از راه‌های همگانی شدن این فریضه الهی است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان این‌که اقامه نماز جماعت در بین مسلمانان، بین‌المللی است، افزود: آنچه در قرآن و روایات در زمینه نماز جماعت مطرح است، بحث حکومت‌داری است و هر مسؤول موفقی الزاماً اقامه نماز در برنامه‌هایش جایگاه خطیر و رفیعی دارد.

شمس‌الدین همچنین از اقدامات ارزشمند و برنامه‌های مؤثر شرکت توزیع برق استان سمنان در عرصه تعمیق و ترویج فرهنگ نورانی نماز تقدیر کرد و گفت: احراز عنوان برتر استانی در زمینه اقامه نماز، افتخار بزرگی محسوب می‌شود که چندین سال است نصیب این شرکت شده و امسال هم این مجموعه همانند سال‌های قبل در این زمینه توفیق کسب کرده است.

به گزارش فارس؛ در این مراسم از هشت نفر از فعالان نماز شرکت توزیع برق استان سمنان به نام‌های سیدرضا کسائیان، مجتبی سعداللهی‌نژاد، رضا شهپری، سعید سلیمانی بیاری، مجید عزتی، حسین احمدی، زینب سفیدیان و طیبه طاهرکرد و 6 نفر از یاوران نماز با اعطای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

همچنین اعطای هدایای برگزیدگان مسابقات کتاب‌خوانی غربت امام عصر (عج)، اسوه سبک زندگی اسلامیو منتخبان مسابقه ورزشی تیراندازی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

برچسب ها: اقامه نماز ، اسلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار