تماشاخانه ایرانشهر و سنگلج در اطلاعیه‌های جداگانه از تعطیلی اجراها به مناسبت شب‌های قدر خبر دادند.
کد خبر: ۴۳۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 11 June 2017
تماشاخانه ایرانشهر به مناسب فرارسیدن لیالی قدر و سالروز شهادت حضرت علی (ع)، از روز سه شنبه 23 تا روز جمعه 26 خردادماه تعطیل است.

تماشاخانه ایرانشهر طی یک ماه گذشته میزبان 4 اثر «مروارید» قطب الدین صادقی، «نماینده ملت» مجید مظفری، «مطرب» بهزاد فراهانی و «دیگری» بهاره رهنما بوده است که در سالن‌های دکتر ناظرزاده کرمانی و استاد سمندریان به صحنه رفته‌اند.

نمایش های «مروارید» و «نماینده ملت» در روز جمعه 19 خردادماه به اجرای عمومی خود در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند و نمایش‌های «مطرب» و «دیگری» نیز روز دوشنبه 22 خردادماه به اجرای عمومی خود خاتمه می‌دهند.

تماشاخانه سنگلج نیز روز سه‌شنبه 23  تا  26 پایان روز جمعه 26 خرداد به احترام شب‌های قدر و سالروز شهادت حضرت علی (ع) اجرایی ندارد و تعطیل است.

نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» به نویسندگی «رضا شفیعیان» که توسط «محمد امیر یاراحمدی» بازنویسی و دراماتورژی شده است و با کارگردانی «شهاب‌الدین حسین‌پور» از تاریخ 31 خرداد تا 2 تیرماه همچنان پذیرای مخاطبان تماشاخانه سنگلج خواهد بود.

کمدی موزیکال «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» به نویسندگی «رضا شفیعیان» و  کارگردانی «شهاب الدین حسین‌پور» از یکشنبه  28خردادماه در ساعت 21 و در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار