معاون فرماندارسنقروکلیایی گفت:تمهیدات لازم در خصوص تجهیز تعداد 8 مرکز خرید دولتی، خصوصی و شرکت تعاونی روستایی برای خرید گندم کشاورزان اندیشیده شده است.
کد خبر: ۴۴۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 15 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فرمانداری سنقر و کلیایی افشین رحیمی در جلسه کمیته برداشت گندم درسنقروکلیایی با بیان اینکه در آینده نزدیک عملیات برداشت و خرید گندم دراین شهرستان آغازخواهد شد گفت: برنامه ریزی های لازم برای رفاه حال کشاورزان از قبیل کنترل عملکرد کمباین ها و تامین سوخت آنها، ترانزیت و نحوه تحویل وتعیین کرایه حمل گندم در شهرستان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه توسط اداره استاندار کلیه باسکولهای مراکز خرید گندم استاندارد سازی خواهد شد گفت: ظرفیت ذخیره سازی سیلوهای شهرستان 120 هزار تن می باشد و پیش بینی می شود حدود 47 هزارتن گندم امسال از کشاورزان خریداری شود.

معاون فرماندار سنقرو کلیایی گفت خرید گندم از ساعت 8 صبح لغایت 21 به صورت یکسره در8 مرکز خرید شامل سیلوی مرکزی و انبار مکانیزه در شهر سنقر، سیلوداران دیار غرب در شهر سطر، سیلوی برکت نان زاگرس در جاده روستای هیبت اله و مراکز خرید شرکت تعاونی در روستاهای فارسینج، باوله و ده رضوان انجام می شود که یکی از این سیلوها به عنوان مرکز خرید گندمهای سن زده مشخص خواهد شد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار