مدیر امور کتابخانه‌های شهرداری اصفهان:
تابناک: مدیر امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان گفت: طبق تحقیقات به عمل آمده 90درصد از استفاده کنندگان از سالن‌های مطالعه و کتابخانه‌های سطح شهر را کنکوری‌ها تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۴۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 07 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حامد نظری با اشاره به هدف از اجرای این طرح در اصفهان اظهار کرد: از آنجایی که بیشترین مخاطبان سالن‌های مطالعه و کتابخانه‌های اصفهان متقاضیان شرکت در کنکور دانشگاه‌ها هستند بر آن شدیم تا آنها را با هفت شیوه صحیح مطالعه آشنا کنیم.

وی ادامه داد: موضوعات مطرح شده در این بروشور شامل مدیریت زمان، تمرکز و دقت، هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، شیوه مطالعه، تکنیک‌های کنکور هستند که هر کدام در بروشوری مجزا به شرکت‌کنندگان در سالن‌های مطالعه اهدا می‌شود.

مدیر امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان ضمن بیان اینکه در حال حاضر 10هزار نسخه با تیراژ 70هزار بروشور تهیه شده است، گفت: این بسته به تنهایی می‌تواند راه‌های مطالعه درست را به شرکت‌کنندگان در کنکور ارائه دهد، که همه شهروندان نیز می‌توانند از این بروشورها استفاده کنند.

وی افزود: طبق تحقیقات به عمل آمده 90درصد از استفاده کنندگان از سالن‌های مطالعه و کتابخانه‌های سطح شهر را کنکوری‌ها تشکیل می‌دهند و بر همین اساس سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری و مدیریت امور کتابخانه‌ها این هدیه ویژه را به این دسته از متقاضیان اهدا می‌کند.

نظری تصریح کرد: توزیع چنین بروشورهایی علاوه بر ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در دانشجویان و دیگر اقشار جامعه،‌ رغبت دانشجویان و افراد در گروه‌‌های مختلف سنی را نیز برای مطالعه افزایش می‌دهد.

وی یکی از زمینه‌های ترویج فرهنگ مطالعه و تثبیت آن را بالا بردن انگیزه مطالعه دانست و اظهار کرد: لذا در همین راستا باید ‏فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سنین کودکی آموزش داده شود.‏
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار