معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از حضور 494 دانش آموز دختر و پسر در مسابقات ورزشی قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 20 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، سلمان محمدی، در نشست برنامه ریزی اعزام تیم های منتخب به مسابقات قهرمانی مدارس کشور از اقدامات و تمهیدات لازم جهت اعزام 494 نفر ورزشکار دانش آموز به مسابقات کشوری خبر داد.

محمدی تصریح کرد: 235 دانش آموز دختر و 259 دانش آموز پسر در قالب 13 رشته و 55 تیم ورزشی در هر سه دوره تحصیلی از استان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشوری حضور خواهند داشت و این مسابقات به میزبان استان های چهارمحال و بختیاری، ایلام، مرکزی، آذربایجان غربی، فارس، خراسان رضوی، قزوین، رامسر، لرستان و کردستان از 15 تیر لغایت پایان مرداد ماه برگزار می شود.

در این نشست محمدی بیان کرد: مسابقات ورزشی قهرمانی مدارس استان کرمانشاه در سال تحصیلی 96-95 هم سو برنامه های فدراسیون ورزش دانش آموزی به صورت مدرسه و کانون قهرمان برگزار شد و دانش آموزان تیم های منتخب در حال حاضر تحت نظر مربیان خود در اردوهای آمادگی به سر می برند.

محمدی گفت: تربیت بدنی و ورزش نقش کلیدي در کشف مستعدین ورزشی و پرورش دانش آموزان داشته است؛ بنابراین، ارتقاي سطح کمی و کیفیت برگزاري مسابقات و جشنواره هاي فرهنگی ورزشی دانش آموزان نه تنها می توانند مایه افتخار جامعه ی ورزش آموزش و پرورش، مدیران، برنامه ریزان کلان آن حوزه باشد، بلکه محیطی مناسب براي رشد ابعاد مختلف اجتماعی، جسمانی، اخلاقی و ... دانش آموزان است تا حاصل این تلاش ها، رشد پایدار ورزش کشور و توسعه همه جانبه آن را به دنبال داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار