مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد: صندوق خیریه صاحب الزمان (عج) با الهام از دل نوشته یک دانش آموز، با هدف حمایت از دانش آموزان بیمار و نیازمند راه اندازی شد و ثمره این صندوق تاکنون یک میلیارد و 550میلیون ریال کمک به دانش آموزان نیازمند بوده است .
کد خبر: ۴۴۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۵ 24 June 2017
اسداله عباس زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد به عضویت 573نفر از فرهنگیان  و قریب به 30 نفر از خیرین سایر اقشار اشاره کرد و گفت : یکی از معلمان شهرستان خرم آباد از دانش آموزان خود خواسته بود تا دلنوشته ای به امام زمان بنویسند و از آرزوها ی خود با آن امام مهربانی سخن بگویند . 

وی ادامه داد : وقتی دلنوشته ها را دیدیم از دلنوشته یک دانش آموز به امام عصر (عج) و آرزوی او برای درمان مادرش ایده تاسیس و راه اندازی صندوق خیریه صاحب الزمان (عج) را گرفتیم .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد از استقبال فرهنگیان از این ایده سخن گفت و تاکید کرد : پس از راه اندازی صندوق خیریه تعدادی از خیرین لرستانی  که تعدادی از آنها هم مقیم خارج از کشور بودند به ما پیوستند و تا کنون هم بیش از یک میلیارد و 200میلیون ریال توسط آن به این صندوق کمک شده است . 

وی کمک خیرین فرهنگی را هم بالغ بر 350میلیون ریال عنوان کرد و گفت :  امروز  این  صندوق خیریه   40دانش آموز نیازمند بیمار را تحت پوشش خود دارد و به 20دانش آموز نیازمند هم ماهانه مستمری پرداخت می کند . 

عباس زاده به کمک مقطعی به 100دانش آموز نیازمند هم اشاره کرد و افزود : 175دانش آموز نیازمند هم به مراکز درمانی معرفی شده که یکی از داروخانه های سطح شهرهم  نیمی از بهای داروهای آنها را تقبل کرده است .

برنامه تلویزیونی ماه مهربانی در ادامه میزبان دو دانش آموز معلول بود که از حمایت های مادی و معنوی صندوق خیریه صاحب الزمان بهره مند شده بودند .

عباس زاده شیرین ترین اتفاق صندوق خیریه صاحب الزمان (عج) را حمایت از دانش آموز نیازمندی ذکر کرد  که بر اثر سانحه دو دست خود را از دست داده بود و بر اثر عدم تمکن مالی وضعیت روحی نامناسبی داشت. 

وی ادامه داد : پس از مراجعه معلم این دانش آموز به صندوق پیگیری های لازم برای درمان او انجام شد و با کمک  خیرین آرزوی این دانش آموز برآورده شد و او صاحب دو دست مصنوعی شد .

عباس زاده تاکید کرد : حمایت خیرین از این دانش آموز قطع نشده و قراراست  پس ازرسیدن به سن  18سالگی ، عمل جراحی ، پیوند دائمی دست بر روی وی انجام شود .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد از حمایت صندوق خیریه صاحب الزمان (عج)  از یک دانش آموز معلول سخن گفت و افزود : با حمایت صندوق  این دانش آموز ابتدا صاحب یک ولیچر شد و وقتی این دانش آموز معلول آرزو کرد که دلش می خواهد صاحب ویلچر برقی شود تا مادرش کمتر اذیت شود ،  خیرین قول مساعد برای برآورده کردن آرزوی این دانش آموز نیازمند  را دادند .

در پایان این برنامه تلویزیونی با حمایت های مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و معاون پرورشی و فرهنگی مقرر شد تا  این دو دانش آموز معلول همراه با والدین خود جهت به زیارت علی بن موسی الرضا(ع) درمشهد مقدس  مشرف شوند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار