امام جمعه سرفاریاب خطاب به طرفداران داخلی آمریکا
سید فرج الله پزمان : نیروهای داخلی که غرب حمایت می کنند بدانند اگر بار دیگر بخواهید در مقابل سپاه و یا ولایت قرار یگیرید و از امریکا طرفداری کنید جای شما بین ایرانی ها نیست و بدتر از داعشی ها برسر شما ها خواهیم اورد.
کد خبر: ۴۴۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 24 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید فرج الله پژمان در خطبه های این هفته نماز جمعه سرفاریاب با اشاره به روز قدس بیان کرد:روزقدس از والاترین ارزشهاست چراکه سرزمین انبیاءبوده بیت المقدس قبله اول مسلمانان در انجاقرار داردوامام (ره)باشجاعت وبدون هیچ گونه ترسی این روزرا روزقدس نامید.
وی عنوان کرد: آیت‌الله خمینی در مورد روز قدس گفته بود: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم.
سیدفرج الله پژمان ادامه داد:آنچه مهم است این است که دنیای اسلام از مسألۀ فلسطین باید غفلت نکند... آمریکا، استکبار و پشتیبانان همیشگی صهیونیست‌ها خواسته‌اند به مسلمین تحمیل کنند که مسئلۀ فلسطین را فراموش کنند ولی ملت اسلام و ملت ایران نباید بگذارد مسئلۀ فلسطین فراموش شود.
خطیب سرفاریاب به اقدامات غرورآفرین سپاه در هفته گذشته هم اشاره و بیان کرد: در پی اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،مردم بدانید موشک‌های سپاه برای تخریب برجام نبود موشک‌های سپاه برای امنیت و آرامش امت و نظام بود شلیک موشک ها یک تذکربرای تل آویو و کاخ سفید بود امریکا واسرائیل بدانندکه باچه کسی طرف هستندوبدانندکه ایران اسلامی را کسی جلودارش نیست.و امروز باید قدردان سپاه باشیم.
سیید فرج الله پژمان باتبریک پیشاپیش عید فطر بیان کرد:عید فطر روز اول ماه شوال و از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان است. و مسلمانان نماز عید برگزار می‌کنند. در این روز، روزه گرفتن حرام و پرداخت زکات فطره بر مسلمانان واجب است.
وی باسخنی از حضرت محمدکه می فرماید:فرشتگان در روز عید، سر کوچه‌ها و گذرها می‌ایستند و می‌گویند: «بشتابید به سوی پروردگار کریم که عطای بسیار می‌دهد و گناهان بزرگ را می‌آمرزد)واز همه مردم به حضور دراین عیدفرخنده ومبارک دعوت کرد.


پژمان به جلسه کشاورزان درشهرسرفاریاب اشاره وافزود:با توجه به اینکه مشکل کم آبی یکی از موضوعات اساسی این روزهای کشور و استان است ، مدیریت منابع آب یکی از دغدغه های مسئولین و مردم است به کشاورزان توصیه می شودکه از کشت ارقام پر مصرف اب از قبیل برنج و صیفی جاتی (هندوانه) خوداری و به جای انها کشت محصولاتی ازقبیل ماش و لوبیا و .. را در نظر بگیرند.
سید فرج الله پزمان با تذکربه نیروهای داخلی عنوان کرد:نیروهای داخلی که غرب حمایت می کنند بداننداگرباردیگربخواهید در مقابل سپاه و یا ولایت قرار یگیرید و از امریکا طرفداری کنید جای شما بین ایرانی ها نیست و بدتر از داعشی ها برسر شما ها خواهیم اورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار