مدیر بازارچه و نمایشگاه دائمی خوشه دست بافته های کهگیلویه و بویر احمد خبر داد:
شهبازی با اشاره به تخفیفات ویژه اقلام غرفه ، از ادارات و مؤسسات دولتی و غیر دولتی خواست تا با خرید صنایع دستی به توسعه و رونق بازار این صنعت کمک کنند.
کد خبر: ۴۵۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 06 July 2017
برپایی نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی فرصت مناسبی است که می تواند با فراهم کردن بستری به منظور ارائه محصولات متنوع برای همه اقشار قابل بهره برداری باشد؛ این فضا موجب تنظیم بازار، دیده شدن آثار و حذف واسطه ها می شود.
با این رویکرد شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به راه اندازی غرفه صنایع دستی در یکی از ورودی های مرکز استان کرده تا با این کارعلاوه بر معرفی و شناساندن بیشتر این صنعت موجب توسعه و رونق بازار دست بافته ها و هنرمندان شود.
مدیر بازارچه و نمایشگاه دائمی دست بافته های کهگیلویه و بویر احمد در این باره گفت: این نمایشگاه به نمایندگی از 14 غرفه دست بافته ها فعال در بازارچه دائمی مجتمع محمد رسول الله(ص) یاسوج، در ورودی این شهر افتتاح شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، سلیمان شهبازی ضمن قدردانی از تلاش ها و حمایت های شرکت شهرک های صنعتی استان در راه اندازی غرفه یاد شده افزود: پس از رایزنی های انجام شده با شورای شهر یاسوج این غرفه بصورت مشارکتی با ذی نفعان خوشه دست بافته ها در نزدیکی میدان جهاد یاسوج راه اندازی شد.
وی معرفی و فروش صنایع دستی استان به مسافران و بازاریابی بیشتر برای عرضه تولیدات بازارچه را ازاهداف این اقدام دانست و ابراز کرد: صنایع دستی و دست بافته های استان از لحاظ رنگ بندی، طرح ، نقش و بافت کم نظیر هستند که به دلیل عدم آشنایی وتمایل مردم به خرید، نبود بازار فروش و درنهایت صادرات تا کنون رونق خوبی نداشته است که با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم به بازارهای هدف و غایت نهایی که تولید و اشتغال پایدار دست یابیم .
شهبازی با اشاره به تخفیفات ویژه اقلام غرفه ، از ادارات و مؤسسات دولتی و غیر دولتی خواست تا با خرید صنایع دستی به توسعه و رونق بازار این صنعت کمک کنند.
وی با بیان اینکه غرفه مذکور ازاستقبال خوب همشهریان و مسافران برخوردار بوده است، افزود: علاوه بر فروش صنایع دستی استان از قبیل جاجیم، گلیم، جاقرآنی، کیف و...سوغات محلی این منطقه نیز به مشتریان عرضه می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار