عضو انجمن هتلداران قصرشیرین با اشاره به مشکلات چندساله هتلداران این منطقه گفت: مشکلات این قشر تنها با ۱۰ تا ۱۵ روز بازگشایی مرز خسروی حل نمی ‌شود.
کد خبر: ۴۵۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 08 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،بهروز مرادی در پاسخ به اینکه بازگشایی مرز خسروی آیا تاثیری بر رفع مشکلات مالی هتلداران شهرستان قصرشیرن دارد؟ گفت: هتلداارن قصرشیرینی سال‌هاست که با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، لذا این بازگشایی مقطعی چندان اثری نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: هتل داران قصرشیرینی حداقل ۴ سال است که به خاطر بسته بودن مرز خسروی و رکود دچار مشکلات زیادی شده‌اند و این بازگشایی مقطعی ۱۰ تا ۱۵ روزه اثری بر رونق اقتصادی و مالی هتل های این منطقه ندارد.

عضو انجمن هتلداران قصرشیرین تاکید کرد: متاسفانه زائران عتبات عالیات در سفر اربعین عمدتا کسانی هستند که با هزینه بسیار کم دارند به این سفر می روند، لذا هزینه چندانی چون هزینه اقامت در هتل نخواهند کرد و در نتیجه این بازگشایی سود چندانی به حال هتلداران این منطقه ندارد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت هتلهای قصرشیرین تنها در شرایط قبل از سال ۹۲ که مرز برای همیشه بازگشایی شود تغییر خواهد کرد و در غیر اینصورت مشکلات چندساله که منجر به تعطیلی و نیمه تعطیل شدن هتلها شده است، قابل حل نخواهد بود.

مرادی اشاره ای به مشکلات هتلداران از رکود بازار تا عدم توان پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی و جرایم داشت و خواستار اتخاذ تصمیماتی از سوی مسئولی برای رفع این مشکلات شد.

وی اشاره ای به قول های مسئولین در این زمینه داشت و افزود: بانک ها با توجه به شرایط ما هیچ همکاری ای نمی کنند  و این در حالی بوده که قول هایی در این زمینه به ما داده شده است.

عضو انجمن هتلداران قصرشیرین تاکید کرد: در چند سال گذشته علی رغم اینکه ما هزینه های ثابت چون آب  برق و گاز و... داریم بسیاری از هتل‌ ها نیز مسستهلک شده اند و متاسفانه تدبیری برای حل اساسی این مشکل نشده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار