سردار هاشمی پور از رایزنی با مهندس فتاح ریاست کمیته امداد کشور جهت سرکشی و بازدید از منطقه نیز خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵ 09 July 2017
روز جمعه 96/4/16 سردار هاشمی پور سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه دیشموک بود .
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شمه ای از اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف کاری در بخش دشموک را به نمازگزاران و مردم منطقه گزارش داد . مهندس هاشمی در خصوص معدن نیترات به مردم گفت : به فضل الهی جشن تولید محصول نیترات در ماههای آینده برگزار خواهد شد که این مهم باعث خوشحالی مردم و امید به زندگی بهتر خواهد بود .
لازم است مردم بدانند که
پروژه گاز رسانی پیشرفت قابل ملاحظه ای دارد و با توجه به تأمین مابقی لوله های مورد نیاز تا پایان تابستان خط اصلی تا دیشموک به مرحله تست میرسد . اما شهردار و اعضای شورا به جهت استفاده بهینه از بیت المال تا ایجاد شبکه های داخلی از هرگونه آسفالت معابر و خیابانها خوداری نمایند و موضوع را در جلسات مصوب نمایند .
وی اقدامات و سرعت کار و پیشرفت را در حوزه راهها نیز قابل قبول دانست و گفت : پروژه ملی پاتاوه به دهدشت و ساخت تونلها و مشخصا تونل زیرنا به طول 1200 متر به پایان رسیده و پل های خاص در مسیر نیز در حال انجام و پیش بینی میشود خرداد 97 به بهره برداری برسد. اما بطور موقت روکش آسفالت جاده فعلی قلعه رئیسی به دیشموک بزودی انجام خواهد شد .
جاده برفکون 9 کیلومتر است که با کمک گرفتن از وزارت نفت و به خدمت گرفتن چند دستگاه ماشین آلات راهسازی 3 کیلومتر در حال انجام و با درخواست افزایش دستگاههای دیگر ٬ پس از اتمام باقی مانده مسیر ٬ احداث و باز سازی بسیاری از جاده های روستایی منطقه به ترتیب اولویت از قبیل جاده رود ریش به طول 8 کیلومتر احداث و بازگشایی میشوند . مهندس هاشمی پور در مورد جاده تنگ چویل نیز اظهار داشت : بزودی به اتفاق نماینده مردم ایزه و باغملک از این راه ارتباطی بازدید خواهیم داشت و با تشکیل جلسه مشترک به حضور فرمانداران ٬ بخشداران ٬مدیران کل ادارت راه و شهر سازی هر دو منطقه در خصوص این جاده تصمیم گیری خواهد شد . رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی با گله مندی از مسئولان منطقه ای اظهار داشت : نگرانی بنده از بابت وجود مشکلات موجود است و با توجه به تجربه ناموفق چندین ساله در کارهای سیاسی و جناحی در حل مشکلات مردم ٬ دنبال کار سیاسی نبوده و هدفم خدمت به عموم مردم است . از ارتباط با مسئولان در جهت حل مشکلات مردم استقبال می نمایم و ضرر عدم ارتباطشان به دلیل ذهنیت های سیاسی آنها متوجه مردم خواهد شد . در بحث آب خطاب به مهندس داوودی مدیر عامل آب منطقه ای که در این سفر وی را همراهی میکرد گفت : شهر دیشموک از بابت مشکلات آب ٬ آتش زیر خاکستر است و تقاضا دارم با هماهنگی و همکاری آبفای شهری استان نسبت به رفع مشکل آب شرب شهر دیشموک اقدام عاجل صورت پذیرد .‌ اما سد فارتق نیازمند همکاری امام جمعه ٬ بخشدار ٬ نخبگان و همه دلسوزان و معتمدین منطقه دارد تا معارض محلی رفع و رضایت مردم اخذ شود .
سردار هاشمی پور در ادامه از رایزنی با مهندس فتاح ریاست کمیته امداد کشور جهت سرکشی و بازدید از منطقه نیز خبر داد و در حوزه ورزش نیز یک چمن مصنوعی که اعتبار آن از طریق رایزنی با وزیر نفت تأمین شده به منطقه اهداء میشود که نیازمند تأمین زمین می باشد . آخرین صحبت هاشمی پور در ارتباط با کاهش تعرفه برق بود که اظهار داشت . : مکاتبات و رایزنی های لازم با وزیران نفت و نیرو انجام شده و ادامه موضوع به سازمان مدیریت ارجاع گردیده که هم اکنون در مرحله استعلام از هواشناسی استان می باشد تا ان شاء الله اجرای کاهش تعرفه برق انجام پذیرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار