فرماندار دشتی گفت: در بازدیدی که به همراه اعضای شورای تامین شهرستان از زندان خورموج داشتیم، زمینه آزادی چهار نفر از زندانیان دشتی فراهم شد.
کد خبر: ۴۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 10 June 2015
تابناک بوشهر: غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در بازدید از زندان خورموج اظهار داشت: در حال حاضر امنیت خوبی در سطح شهرستان حاکم است که مدیون تعامل و همکاری همه نیروهای امنیتی و انتطامی است.

وی افزود: با توجه به وسعت و پراکندگی شهرستان دشتی، شاخص‌های امنیتی نسبتا مطلوب است و در این خصوص همکاری مردم می‌تواند اثربخشی خوبی داشته باشد.

مهرجو با تقدیر از تلاش‌های اداره زندان شهرستان، بیان کرد: مجموعه زندان شهرستان نقش بسزایی در اصلاح و تربیت مددجو دارد و در این راستا تاکنون کارهای خوبی در زندان شهر خورموج صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: افرادی که در زندان هستند بخشی از جامعه را تشکیل می‌دهند که وظیفه همه است با برنامه‌ریزی زمینه کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها را فراهم کنند.

مهرجو بر ضرورت ارتقای سطح دانش مددجو در زندان تاکید کرد و گفت: نظام ما برگرفته از ارزش‌های دین مبین اسلام است و باید با استفاده از کتاب‌های دینی و اسلامی که جنبه بازدارندگی دارد، در راستای ارتقای سطح دانش مددجویان در زندان‌ها اقدام شود.

وی بر بهبود فضای زندان خورموج تاکید کرد و بیان داشت: در این زمینه آماده همکاری با مدیریت زندان‌ها هستیم.

فرماندار دشتی اضافه کرد: امیدواریم همه مردم با حضور در مراسم جشن گلریزان زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در زندان فراهم کنند.

در این بازدید که برخی از مسئولان نیز حضور داشتند با عنایت فرماندار و دادستان عمومی انقلاب به استناد ماده ۱۶ آئین نامه سازمان زندان‌ها در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان زمینه آزادی ۴ نفر از زندانیان فراهم شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار