کد خبر: ۴۶۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 20 July 2017
به گزارش افکارنیوز، رفته رفته باید انتقال ستاره خط حمله تیم ملی به یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی را جدی‌تر از هر زمان دیگری تلقی کرد چون اگر این‌گونه نبود یکی از معتبرترین روزنامه‌های ورزشی چاپ رم در ایتالیا این‌گونه برای دومین روز متوالی صفحه سوم خود را به انتشار گزارشی پیرامون انتقال سردار آزمون به لاتزیو اختصاص نمی‌داد.

روزنامه‌ای که از آن به عنوان ارگان رسانه‌ای دو باشگاه پرطرفدار پایتخت ایتالیا(رم و لاتزیو) نام می‌برند و معمولاً با سند و مدرک و از روی صحت اتفاقات وارد مباحث نقل و انتقالاتی دو باشگاه می‌شود.

کوریره دلواسپورت در صفحه سوم خود را به گزارشی تکمیلی از پروسه خرید سردار آزمون توسط باشگاه لاتزیو اختصاص داد و مدعی شد این مهاجم ایرانی قطعاً تا هفته آینده به عنوان خرید رؤیایی باشگاه به طرفداران بیانکوچلستی معرفی خواهد شد. در گزارش کوریره دلواسپورت آمده است: «نمایندگان باشگاه لاتزیو در ادامه مذاکرات خود با باشگاه روسی روبین‌کازان و مدیربرنامه سردار آزمون یک گام دیگر به خرید مهاجم ملی‌پوش ایرانی نزدیک شد تا سیمونه اینزاگی نگرانی‌هایش برای انتخاب زوجی مناسب برای چیرو ایموبیله در خط حمله لاتزیو از بین برود». این روزنامه که به عنوان مرجع اصلی اخبار دو باشگاه مطرح شهر رم محسوب می‌شود در گزارش صفحه سوم خود نوشت: «لاتزیو برای فصل آتی سری A روی استفاده از سیستم 2-5-3 نظر دارد و سیمونه اینزاگی بعد از فروش مهاجمانی همچون جورجوویچ و کیتابالده که در حال نهایی شدن انتقال به اینترمیلان است روی سردار برای تشکیل زوجی مرگبار در کنار ایموبیله مهاجم تیم ملی ایتالیا نظر دارد از همین‌رو سران باشگاه با بودجه مناسبی که در اختیار دارند روی بازیکن 22 ساله و آینده‌دار ایرانی رژه رفته و دست از تلاش‌های دامنه‌دار برای انجام این خرید برنمی دارند». پافشاری روزنامه معتبری همچون کوریره دلواسپورت در خرید آزمون توسط لاتزیو می‌تواند مهمترین اتفاق و خبر این روزهای فوتبال ایران باشد چون سردار آزمون را در همین سن کم در زمره بازیکنان بزرگ حاضر در یکی از معتبرترین لیگ‌های اروپا قرار می‌دهد. لیگی که پیش از این بازیکنانی همچون رحمان رضایی و علی سامره در آن حضور داشته و به مصاف قدرت‌های بزرگ ایتالیا رفتند. پوشیدن پیراهن لاتزیو به عنوان یکی از هفت خواهران فوتبال ایتالیا قطعاً سردار را هم ردیف با انتقال بازیکنان بزرگ فوتبال ایران به باشگاه‌های بزرگ اروپایی همچون علی دایی، کریم باقری، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، وحید هاشمیان و... قرار می‌دهد و حتی شاید معروف‌تر از آنها چون صرف هزینه‌ای بالغ بر 18 میلیون یورو توسط باشگاه ایتالیایی برای خرید آزمون او را گران‌ترین بازیکن این فصل فوتبال اروپا در میان آسیایی‌ها خواهد کرد.

نکته کلیدی در موضوع قطعی بودن انتقال سردار به لاتزیو از دید کوریره دلواسپورت به توافقات این باشگاه با اسپانسر البسه لاتزیو برمی‌گردد جایی که به درخواست سران بیانکو چلستی شرکت تولیدی ایتالیایی macron پیراهن شماره 20 را با نام سردار آزمون برای عرضه در فروشگاه‌ها همچنین سایت‌های بازاریابی اینترنتی منتسب به باشگاه آماده کرده تا در روزی که قرارداد خرید این ستاره نهایی شد بلافاصله لباس‌های مهاجم ایرانی را برای فروش در بازار آماده داشته باشد. البسه‌ای که سران باشگاه امیدوار هستند سود چند میلیون یورویی را برای آنها در پی داشته باشد تا بخشی از هزینه‌های خرید آزمون تأمین گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار