مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اعزام گروه‌های جهادی به روستاها، عنوان کرد: خدماتی که از طریق گروه‌های جهادی در روستاها ارائه می‌شود یک نمونه آتش به اختیار سالم و تمیز دانشجویی است.
کد خبر: ۴۶۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 24 July 2017
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت ۲۱ گروه جهادی در ۶۵ روستای این استان طی ایام تابستان امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی مطلق، مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد امروز، دوم مردادماه اظهار کرد: برخی از این گروه‌ها اعزام شدند و برگشتند و برخی نیز در حال اعزام به روستاهای محروم استان هستند.
وی بیان کرد: تمرکز گروه‌های جهادی در روستاها بر کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این گروه‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله عمرانی، کمک به نیازمندان، مشاغل خانگی روستایی، بهداشتی و درمانی، باغداری، دام پزشکی، آموزش و مشاوره تحصیلی و تربیتی، آموزش استفاده صحیح از شبکه‌های اجتماعی و تهدیدات این شبکه‌ها، برگزاری یادواره‌های شهداء و جشن‌های دهه کرامت فعالیت خواهند کرد.
مهدوی‌مطلق تصریح کرد: طی سال گذشته ۲۱ گروه جهادی به ۸۰ روستای استان اعزام و خدماتی را به روستائیان ارائه داده‌اند.
وی ادامه داد: طی سال ۹۵ از سوی گروه‌های جهادی بیش از ۶۰ واحد مسکونی روستایی، ۱۳باب مسجد روستایی و ۳۸کلاس درس روستایی ساخته، تعمیر و بازسازی شد. همچنین بیش از ۱۰۰۰ نفر تحت آموزش‌های مختلف قرار گرفتند.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اعزام گروه‌های جهادی به روستاها، عنوان کرد: تمرین کار و خودسازی دانشجویان، آشنا شدن روستائیان با مفهوم جهاد و ایثار و خدمت به روستائیان در عرصه‌های مختلف هدف از اعزام گروه‌های جهادی به روستاهاست.
مهدوی‌مطلق بیان کرد: خدماتی که از طریق گروه‌های جهادی در روستاها ارائه می‌شود یک نمونه آتش به اختیار سالم و تمیز دانشجویی است.
وی با بیان اینکه مشکلات فرهنگی در روستاها بیشتر از مشکلات رفاهی خودنمایی می‌کند و تاثیرات منفی در پی دارد، اضافه کرد: سایر دستگاه‌ها می‌توانند از طریق گروه‌های جهادی بسیاری از ماموریت‌های خدماتی خود را در روستاها با کمترین هزینه و بیشترین کارآیی ارائه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار