کریمی نژاد : همه مدیران و مسئولان شهرستان لنده باید درزمینه معرفی توانمندی های این شهرستان با عوامل ساخت فیلم اشک سیاه همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۴۶۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 25 July 2017
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، دارا کریمی نژاد در جمع مدیران شهرستان لنده ضمن اشاره به قابلیت ها و توانمندی های هنرمندان لنده ای گفت: شهرستان کهگیلویه بزرگ و لنده از دیرباز خواستگاه هنر در رشته های مختلف بوده و هست به طوری بیشتر این هنرمندان در کشور شناخته شده می باشند.

وی افزود: تولید سریال و فیلم های سینمایی در خصوص فرهنگ و هنر این شهرستان می تواند استعدادها و قابلیت های فرهنگی و هنری این شهرستان را دوچندان کند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: هنر بهترین گفتمان برای پویایی جامعه است که شهرستان لنده سرشار از استعدادهای درخشان در زمینه های فرهنگی، هنری و علمی است.

وی در ادامه تاکیدکرد: ساخت فیلم سینمایی ممیرو یک اثر ماندگار ملی از سوی کارگردان هم استانی است که به نام کهگیلویه وبویراحمد ثبت شد.

کریمی نژاد اظهارکرد: همه مدیران و مسئولان شهرستان لنده باید درزمینه معرفی توانمندی های این شهرستان با عوامل ساخت فیلم اشک سیاه همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده به مجاهدت های ماموران مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد وگفت: امیدواریم در این فیلم به درستی از فداکاری و رشادت های ماموران جان برکف مبارزه با مواد مخدر که سرمایه های اجتماعی جامعه هستند یاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار