عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری:
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری معتقد است توطئه‌ی اصلی دشمنان نظام و انقلاب براندازی حکومت و از بین‌بردن اعتقادات مردم ولایتمدار ایران است.
کد خبر: ۴۶۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 30 July 2017
 
 آیت اله سید احمد خاتمی در جمع مردم شهرستان اهر گفت: هرچه از عمر پربرکت نظام و انقلاب می‌گذرد، عمق کینه و نفرت دشمنان نیز افزایش یافته و توطئه‌های براندازی حکومت ایران نیز در آن‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود و قطعاً آن‌ها شکست خورده و نخواهند توانست به اهداف شوم خود برسند. 
  
وی نقش اصلی رهبری در مواجهه با توطئه‌های دشمنان را بسیار مهم برشمرد و افزود: ما افتخار داریم رهبری دور اندیش و آگاه داریم به طوری که دشمنان نیز به این اعتقاد دست یافته‌اند که رهبر معظم انقلاب، دور اندیش می‌باشند. دشمنان بدانند که هیچ آسیبی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی‌توانند وارد کنند و عزت، استقلال و عظمت امروز ایران بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تماماً به برکت وجود رهبری آگاه و دور اندیش بوده و باید همیشه گوش به فرمان ولی امر خود باشیم.

وی افزود: دشمنان از اول انقلاب پایشان را در یک کفش قرار داده بودند تا نظام را براندازند و این مسیر را شروع کردند و براندازی نرم از آغاز انقلاب شروع شده بود که مقام معظم رهبری در سال 1370 از آن  به عنوان ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ... نام بردند الان به وضوح قابل مشاهده است و باید در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کرد؛ زیرا دشمنان نظام و انقلاب هیچ ترسی از برخورد سخت ندارند و باید هوشیار بود. 
  
امام جمعه موقت تهران نقش استان آذربایجان شرقی را در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم برشمرد و گفت: آذربایجان سرایران است، دین خود را نسبت به انقلاب و نظام اداء کرده است، آذربایجان در حوادث پیروزی انقلاب اسلامی نیز در بسیاری از جریان‌های انقلاب وفاداری خود را به انقلاب و رهبری نشان داده و در فتنه 88 آذربایجان یکی از استان‌هایی بود مردمانش که یک روز جلوتر از تمام کشور راهپیمایی علیه محکومیت جریان فتنه را انجام دادند. 
  
وی آذربایجان شرقی را مهد پرورش بزرگان دینی، فلاسفه، عرفا و ادبا در یک صد سال اخیر عنوان کرد و افزود: علامه امینی، علامه طباطبایی و علامه محمد تقی جعفری اهل این دیار می‌باشند و جوانان باید در زندگی خود با شناخت و مطالعه زندگی نامه این بزرگدان آن‌ها را چراغ راه زندگی خود قرار دهند. 
  
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری شناسنامه یک شهر و استان را در دو عنصر معرفی کرد و افزود: عنصر و شناسنامه اصلی یک شهر شهدا، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان است که باید تاریخ همیشه آن‌ها را در خاطر خود نگه دارد و به نسل‌های بعد نیز انتقال دهد و عنصر دوم نیز وجود علما و عرفا و بزرگان شهر است که الحمداله خطه قهرمان پرور و غیور آذربایجان‌شرقی از این دو عنصر غنی بوده و جوانان باید این دو عنصر را سرلوحه زندگی خود کنند. /ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار