به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد؛
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن روزه اولی‌ها به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خبر داد.
کد خبر: ۴۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 13 June 2015
به گزارش تابناک یزد، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن روزه اولی ها با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد، «محمدرضا دشتی» با بیان این مطلب افزود: جشن «روزه اولی ها» که ویژه‌ پسران و دختران سال اول تکلیف تدارک دیده شده است، مثل سال‌ گذشته با هدف تشویق، آشنایی و انس هرچه بیشترکودک و نوجوانان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان در فضایی شاد و خاطره‌انگیز برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد: در این مراسم روزه اولی‌ها به همراه خانواده‌ها شرکت می‌کنند و از برنامه هایی نظیر سخنرانی با موضوعات تربیتی، تغذیه برنامه‌های فرهنگی و تبیین جایگاه والای ماه مبارک رمضان و تاثیر اعمال ارزشمند آن در سعادت انسان، طنز، سرود و غیره بهره مند می گردند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این جشن بزرگ می‌توانند تا تاریخ 25 خرداد ماه به مدارس خود مراجعه و از نحوه حضور در این جشن اطلاعات لازم را کسب نمایند.

گفتنی است در این جشن 110 نفر از دانش آموزان روزه اولی به قید قرعه انتخاب و به سفر مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار