خبر‌های پلیس فارس در روز سه شنبه ۱۰ مردادماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.
کد خبر: ۴۷۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰ 01 August 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ محسن سروقد سرپرست پلیس آگاهی فارس گفت: ماموران کلانتری شهرستان شیراز یک نفر سارق درون خودرو و اماکن خصوصی را در هنگام سرقت دستگیر و متهم را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی فارس مشخص شد او دارای چند فقره سابقه به اتهام سرقت است.

سرپرست پلیس آگاهی استان اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از این سارق سابقه دار، او به ۴۵ فقره سرقت درون خودرو و اماکن خصوصی اقرار کرد که صحنه‌های سرقت بازسازی و تا کنون ۲۴ نفر از شکات شناسایی و تحقیقات برای کشف سایر سرقت‌ها ادامه دارد.
اقرار سارق به سرقت ۲۱ راس احشام مسروقه

فرمانده نیروی انتظامی جهرم از دستگیری سارق و کشف ۲۱ راس احشام از او خبر داد.
سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده نیروی انتظامی جهرم گفت: با توجه به سرقت‌های سریالی احشام از دامداری‌ها در حاشیه شهر استهبان و طی اخبار رسیده مبنی بر اینکه سارق احشام متواری و در شهرستان جهرم خود را از دید ماموران مخفی کرده است، مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور گشت‌های محسوس و نامحسوس در ساعات مختلف شبانه روز در نهایت ماموران منزل سارق را شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی او را دستگیر کردند.

سرهنگ عبدالعظیم انصاری تصریح کرد: با انتقال متهم به اداره پلیس آگاهی و انجام بازجویی‌های تخصصی، متهم به سرقت احشام از دامداری‌ها در شهرستان استهبان اعتراف کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم اظهار کرد: ماموران در بازرسی از منزل متهم، ۲۱ راس احشام مسروقه را کشف کردند.
خودر‌های حامل کالای قاچاق در دام پلیس

فرمانده نیروی شهرستان لارستان از توقیف ۱۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق خبر داد.
سرهنگ حسین دیندارلو فرمانده نیروی شهرستان لارستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۱۲ دستگاه سبک و سنگین حامل کالای قاچاق که از بندر عباس به سمت شهرستان لارستان در حرکت بود مظنون و خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو‌ها ۶ هزار و ۸۴۵ ثوب انواع پوشاک، ۳ هزار و ۵۲۴ عدد انواع نوشیدنی، ۳ دستگاه کولر گازی، یک دستگاه یخچال، ۳۶ کیلوگرم چای، ۲ هزار و ۴۰ کیلوگرم برنج، ۶۰۱ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی، ۳۰ قطعه لوازم یدکی مرسدس بنز و یک دستگاه موتورسیکلت خارجی به ارزش یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لارستان تصریح کرد: در این خصوص ۱۲ نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار