فرماندار دشتی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه‌گذاری عظیمی در سراسر کشور انجام داده است و پرچم‌دار توسعه منابع انسانی در کشور، استان و شهرستان بوده است.
کد خبر: ۴۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 14 June 2015
تابناک بوشهر: غلامرضا مهرجو صبح امروز در یادواره هشت شهید دانشجوی شهرستان دشتی و شهید نادر مهدوی شهید شاخص کشور ضمن تجلیل از 231 شهید شهرستان و امام شهدا و شهید شاخص کشور اظهار داشت: شهرستان دشتی افتخار دارد که شخصیت‌های بزرگی همچون شهید نادر مهدوی را در خود پرورش داده است سردار مهدوی شهید شاخص کشور، پرچم‌دار مبارزه با استکبار جهانی این افتخار بزرگ را نصیب استان بوشهر و شهرستان دشتی کرده است.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: پس از معرفی سردار شهید نادر مهدوی به‌عنوان شهید شاخص کشور، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج نخستین مراسم بزرگداشت شهید مهدوی را در شهرستان برگزار کرد که از رئیس مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی خورموج در کنار کارهای پژوهشی و علمی با رعایت استانداردهای آموزشی کارهای فرهنگی نیز انجام می‌دهد که نمونه عینی آن بزرگداشت 8 شهید دانشجوی دشتی است.

مهرجو تأکید کرد: جا دارد دستگاه‌های شهرستان دشتی به‌موازات کارهای علمی و پژوهشی در شهرستان کارهای فرهنگی داشته باشند که می‌تواند آثار بسیار خوبی در پی داشته باشند و الحمدالله دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج عامل به این موضوع هستند.

وی اضافه کرد: دشتی یکی از شهرستان‌هایی است که از ظرفیت بسیار بالایی در زمینه‌ِی کشاورزی، دریا و معادن برخوردار است و رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی رویکردی توسعه‌ای همراه با نظام و دولت است.

مهرجو از نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درخواست کرد ضمن افزایش کمی و کیفی رشته‌های این واحد دانشگاه ورودی به مباحث پژوهشی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان دشتی از ظرفیت بسیار بالایی در پژوهش آبزی‌پروری و کشاورزی برخوردار است و با توجه به کمبود آب در شهرستان و در بخش کشاورزی در استفاده از گونه‌های کم‌آب‌بر با مزیت صادراتی، مراکز دانشگاهی به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در این زمینه پیشرو باشند.

مهرجو یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه‌گذاری عظیمی در سراسر کشور انجام داده است و پرچم‌دار توسعه منابع انسانی در کشور، استان و شهرستان بوده است.جا دارد سابقه تاریخی و پژوهشی واحد دانشگاه آزاد اسلامی خورموج تقویت شود تا مرکز پژوهشی با رویکرد صنعت و کشاورزی در سطح شهرستان دایر شود تا کمکی به توسعه استان و شهرستان کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار