دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه از حضور سه دختر فوتبالیست کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی نوجوانان (زیر 15 سال) خبر داد و گفت: این نفرات خود را برای حضور در مسابقات کشورهای مرکز آسیا آماده می کنند.
کد خبر: ۴۷۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 06 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،حسین بیگلری ، اظهار کرد: ژینو پیکری، زیلان مرادی و آیدا منوچهری دختران فوتبالیست کرمانشاهی حاضر در تیم ملی نوجوانان ایران هستند.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال دختران نوجوان ایران خود را برای حضور در مسابقات کافا (کشورهای مرکز آسیا) که شهریور امسال برگزار می شود، آماده می کنند.

بیگلری خاطرنشان کرد: دختران ملی پوش فوتبال ایران در رقابت های کشورهای مرکز آسیا با تیم های تاجیکستان، ازبکستان و قرقیزستان همگروه شده است.

دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه ادامه داد: به همین منظور اردوی تدارکاتی تیم دختران زیر 15 سال ایران از امروز (15 مرداد) در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این اردو تا روز 20 مرداد زیر نظر معصومه جهانچی سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه پیدا می کند.

بیگلری در پایان از آمادگی سه دختر فوتبالیست کرمانشاهی ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه در دیداری که به تازگی با آن ها داشتم وضعیت آمادگی خوبی داشتند و به طور قطع می توانند به تیم ملی در راستای کسب نتایج خوب بسیار کمک کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار