شاید این جمله را بارها از زبان مردم شنیده ایم که" ای کاش هر روز یک انتخابات برگزار می شد"! در واقع این جمله در زمان انتخابات به وفور بر زبان ها جاری است اما معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویرحمد ، این موضوع را در قالب دیگری و هشدار به برخی مدیران بیان کرده است.
کد خبر: ۴۷۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 14 August 2017
در میان عامه مردم ، همواره این موضوع مطرح بوده که یکی دو ماه مانده به انتخابات ، مدیران بسیار فعال می شوند و هر روز و هر ساعت با سرکشی از پروژه ها و یا راه اندازی پروژه ای جدید و برخی هم با حضور در مناطق مختلف و با دادن وعده هایی سعی در جذب آرای مردمی دارند.
برخی از مردم با توجه به این موضوع که به رویه ای تبدیل شده و در میان مدیران دولتی و نمایندگان باب شده ، همواره معترض هستند و معتقدند که هم مدیران و هم نمایندگان ، سعی می کنند پروژه هایی را برای زمان انتخابات تعریف کنند و حتی برخی اعتقاد دارند که این به یک سیاست تبدیل شده و مدیران ، عمده کارها را در محدوده زمانی انتخابات انجام می دهند.شاید این جمله را بارها از زبان مردم شنیده ایم که" ای کاش هر روز یک انتخابات برگزار می شد"! در واقع این جمله در زمان انتخابات به وفور بر زبان ها جاری است اما معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویرحمد ، این موضوع را در قالب دیگری و هشدار به برخی مدیران بیان کرده است.
محمدی معتقد است که مدیران پس از انتخابات کم کار شده اند و تلاش های زمان انتخابات را انجام نمی دهند و از آن ها خواسته است جدیت بیشتری به خرج دهند و ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فتاح محمدی اعلام کرده است که در سال 95 تجمعات صنفی افزایش یافته است و آن هم به این دلیل است که بخش عمده ان بر اساس عدم توجه مدیران در پاسخگویی به موقع ، شایسته و قانونی است که مردم را مجبور به برگزاری تجمع کرده است.
البته محمدی بر نقطه ی ضعف دیگر مدیران یعنی کم کاری رسانه ای هم تاکید کرد و معتقد به تعامل بیشتر با رسانه هاست. وی در این خصوص خطاب به مدیران دستگاه های دولتی گفت : ارتباط با اصحاب رسانه بهترین استراتژی ماست و باید در پاسخگویی به اصحاب رسانه تلاش کنید چرا که اصحاب رسانه سئوالات و پیشنهادات خود را بر اساس گفته های مردمی بیان می کنند.
فتاح محمدی که روز یکشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج سخن می گفت ، در بخش دیگری از اظهارات خود خطاب به مدیران افزود : انتظار می‌رود که مدیران اجرایی استان با توجه به نزدیک بودن 31 شهریور به‌عنوان پایان سال مالی تحرک بیشتری برای اجرای طرح‌های عمرانی، خدمات‌رسانی به مردم و سرکشی از مناطق کمتر توسعه‌یافته استان داشته باشند.
 
کاش هر روز یک انتخابات برگزار می شد!/ انتقاد معاون سیاسی از مدیران کم کار 

وی با اشاره به نزدیک بودن هفته دولت (2 تا هشت شهریور)، عنوان کرد: ستاد گرامیداشت هفته دولت هر چه سریعتر در دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شود.
محمدی ابراز داشت: مباحثی شامل تجلیل از خانواده شهدای کارمند دستگاه‌های اجرایی، ارسال تعداد و مشخصات طرح‌های عمرانی افتتاحی و یا کلنگ زنی به استانداری، انجام تبلیغات محیطی و تهیه گزارش عملکرد دولت یازدهم در قالب کتابچه مدنظر نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت سال جاری باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یادواره شهدای دولت (رجایی و باهنر) هشتم شهریور سال جاری در یاسوج برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که مدیران اجرایی استان حضور گسترده‌ای در این آیین داشته باشند.
محمدی اظهار داشت: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در تمامی ایام سال و به ویژه هفته دولت تعامل لازم را با رسانه‌های این استان در راستای ارائه بهتر و بیشتر گزارش عملکرد دولت و نظام داشته باشند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار