اصولگرایان این اشتباه را مرتکب شدند و اکنون نتیجه اش معلوم میشود و دقیقا همان آدمها با همان شکل و شمایل و خصوصیات به درون تفکر اصلاح طلبی رسوخ کرده اند و همچون موریانه از درون مشغول خوردن این تفکر هستند
کد خبر: ۴۷۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 14 August 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
بایستگی فرزندناخلف اصولگرایی .!!
پیازراه حمایت کردیم وهرجارسیدیم تعریفش دادیم که بسیارگلابی خوشمزه ایی است ، از وجناتش گفتیم و سکناتش راستودیم بدون اینکه بدانیم با این کارچه ضربه ایی به پیکره جامعه انسانی میزنیم ، چشمانمان رابستیم وندیدیم پی آمد رفتارهای غلط دیروزمان چه برسر فردای فرزندان این دیار آورده و می آورد، دلخوش این بودیم ماکه خرمان از پل گذشت گور پدر دیگران ، شاید چنین ادبیاتی را کمتر کسی بر زبان آورد نه اینکه نیست و یا وجود ندارد بلکه از این جهت که نمیخواهد منافعش را از دست دهد ، آنقدر بر طبل تنگ نظری کوبیدیم تا حاصلش را که رانده شدن نیروهای مخلص بود به نظاره بنشینیم ، و آه و افسوس اکنون دردی را دوا نخواهد کرد .
چقدر باید کور بود و ندیدانسانهای با ارزش و صادق را، غیر از این است که خودمان را به ندیدن میزنیم تا آدمهای با ارزش و قابل احترام واقعی را نبینیم ، آنوقت که چنین میکنیم و پیاز را گلابی جا میزنیم چه توقعی داری ؟
وقت انتقاد کردن از تو یادش باشد رفتن به خانه فلان کس و نرفتن به خانه ایشان را بهانه ایی نسازد که فلانی چون به نزدمن نیامده لیاقت ماندن در این پست مدیریتی راندارد!
وقتی شما پیاز بد بو و گند دهن را به هنگام معرفی گلابی خوشمزه ایی توصیف مینمایی و از جایگاهی که بصورت نامطلوب استفاده میکنی تا پیاز را گلابی جلوه دهی دیگر نبایدمنتظر این باشی نتیجه اش چیزی غیر از به گند کشیدن همه جا باشد .
چهل سال خون دل خوردیم و در همه عرصه ها فریاد زدیم اهمیت دادن به پیازی که گلابی شناخته شده راه به بیراهه میبرد اما هیچ گوشی نشنید و هیچکس باور نکرد .
هیچ تفکری نباید به صرف هواداری یک نفر که ماهیت پیازی دارد بیشتر از آنچه هست اهمیت داده شود، چرا که علاوه بر اینکه ضررش در نهایت متوجه همان تفکر است ضربه هولناک تری به جامعه میزند ، تارک الصلوه را مومن جلوه دادن به صرف داشتن شکل و شمایل ظاهر فریب و متقلب قطعا کسی نخواهد بود که دلسوز دین و دیانت باشد و یا از اصول دفاع نماید، او پیامبر درونش مملو از غل و غش اوست و خدایش فقط خواسته اش میباشد و هیچ خدای دیگری را بندگی نمیکند وجدانی نخواهد داشت که به محاکمه اش بکشاند !
اصولگرایان این اشتباه را مرتکب شدند و اکنون نتیجه اش معلوم میشود و دقیقا همان آدمها با همان شکل و شمایل و خصوصیات به درون تفکر اصلاح طلبی رسوخ کرده اند و همچون موریانه از درون مشغول خوردن این تفکر هستند یعنی همانهایی که هدف وسیله را برایشان توجیه پذیر ساخته است ، دوباره دارند جان میگیرند آنهم به مدد بزرگان اصلاح طلبی و قطع به یقین بلایی که بر سر اصول گرایی آوردند بر سر اصلاح طلبی هم خواهند آورد.
اینها که گفتم حاصل چهل سال ممارست فرهنگی در همه زمینه هاست ، دیده ام کسانی را که هیچ قابلیتی ندارند و فقط حراف و متملق و چاپلوس هستند و با کمک نقشه های مختلف و یاران غار در نهفته ترین جاها نفوذ نموده و وقتی جایشان باز شد فقط از اطرافیان خود استفاده کرده تا جایگاه بدست آمده را محکمتر نمایند و در قلع و قم نیروهای مومن و خالص ذره ای تردید نخواهند نمود چرا که خوب میدانند فقط این نیروها هستند که صلاح دین و مملکت را بر منافع خویش ترجیح میدهند و خالصانه در راه خدمت به مردم گام برمیدارند و اگر باشند آنها به مطامع خود نخواهند رسید . پس در کمترین زمان ممکن بهر طریقی زیرآب این انسانهای مومن  و متدین و خادم مردم را میزنند تا جایگاه خودشان را محکمتر نمایند.
بیاییم برای یکبار و همیشه عهد ببندیم به اینگونه افراد بها ندهیم ، پیازها را پیاز بشناسیم و گلابی را گلابی ، هرکس را در جایگاه خودش ارزش و بها بدهیم و نه اینکه چقدر برایمان منافع دارد ارزش گزاری کنیم و اگر ما هم چنین کنیم این چرخه مجدد به قلع و قم خود ما خواهد پرداخت و آن زمان است که باید گفت ::
خودکرده راتدبیرنیست .
سیدقربانعلی موسوی شیرازی خبرنگار و فعال فرهنگی رسانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار