رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به شروع به کار شوراهای جدید در سطح کشور بیان داشت: انتظار است شورای جدید شهر یاسوج، با اعتمادی که مردم به آنها کرده اند پاسخگوی مطالبات مردم و ارائه خدمات برای توسعه استان باشند.
کد خبر: ۴۸۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 24 August 2017
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: اتحاد و همدلی شوراها زمینه ساز توسعه کشور است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از خبرنگار مهر، جمشید انصاری ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دائمی شهر یاسوج افزود: دوری از اختلاف ها و یکپارچگی شوراها برای تحقق توسعه و رشد استان کهگیلویه و بویراحمد لازم است.

وی بیان کرد: شوراها باید نماد وحدت و یکدلی برای توسعه شهر و خدمات شهری باشند.

انصاری تصریح کرد: امید است مسیر توسعه استان با شتاب بیشتری حرکت کند ومردم از خدمات بیشتری بهره مند شود.

انصاری با اشاره به شروع به کار شوراهای جدید در سطح کشور بیان داشت: انتظار است شورای جدید شهر یاسوج، با اعتمادی که مردم به آنها کرده اند پاسخگوی مطالبات مردم و ارائه خدمات برای توسعه استان باشند.

انصاری با اشاره به افتتاح نمایشگاه دائمی شهر یاسوج بیان کرد: دولت باید به تکمیل این مجموعه کمک کند و از طریق این مجموعه به توسعه و بهبود ارائه خدمات شهری کمک شود.

در ادامه محمد علی جاوید شهردار یاسوج گفت: پروژه نمایشگاه دائمی از نیازهای اساسی شهر یاسوج بود و این پروژه با ۲۷۰۰ متر زیربنا، ۱۴۰۰۰ متر محوطه و پارکینگ و اعتبار ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

جاوید افزود: در طول این چهار سال چندین پروژه از جمله چهار پارک بزرگ در شهر یاسوج به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار