با پیروزی برابر حریفان رقم خورد؛
مربی تیم کاراته شهید زین الدین قم از شروع مقتدرانه تیم شهید زین الدین در لیگ کاراته کشور با پیروزی برابر حریفان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ 27 August 2017
به گزارش تابناک قم، علی سلطانی اظهار داشت: هفته نخست از فصل جدید لیگ‌های کاراته کشور در بخش کاتا و در سالن شهید کبکانیان تهران روز پنج‌شنبه برگزار شد و تیم شهید زین الدین قم که از باشگاه‌های قهرمان پرور ورزش قم به شمار می‌رود در آغاز این مسابقات نمایش خوبی داشت.

وی افزود: در این رقابت‌ها که در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و ترکیبی نوجوانان و جوانان و در بخش کاتا برگزار شد، تیم‌های باشگاه شهید زین الدین خوش درخشیدند به طوری که هم تیم شهید زین الدین و هم تیم کارن قم که متشکل از تنی چند از نفرات باشگاه شهید زین الدین است روز خوبی پشت سر گذاشتند.

مربی تیم کاراته شهید زین الدین قم گفت: در لیگ کاتای خردسالان تیم شهید زین الدین قم متشکل از محمد جواد هدیه لو، سجاد دهقانی، سینا دهقانی و حسین روشناس توانست در گروه خود در مصاف با تیم‌ها کارن ۲ قم و فروشگاه بزرگ میرشجاعی با نتیجه مشابه ۱۱ بر صفر پیروز شده و مشترکا با تیم آکادمی نوری در مکان نخست جدول رده بندی بایستد.

سلطانی بیان داشت: در لیگ ترکیبی جوانه و آینده سازان تیم شهید زین الدین قم متشکل از سید مجید وکیلی، سید علی مصباحی، محمد کاشی پور و محمد رضا محمودی ابتدا در مصاف با تیم آکادمی نوری با نتیجه ۱۲ بر ۲ پیروز شد و در بازی دوم خود در مقابل تیم جهان کاراته بانه نیز با نتیجه ۱۴ بر صفر پیروز شد و در مجموع با اختلاف امتیاز انفرادی پس از تیم لبنیات ارژن شیراز دوم شد.

وی عنوان کرد: در این لیگ که اولین سال خود را تجربه می‌کند تیم‌ها از سه بازیکن انفرادی و یک تیم کاتا تشکیل می‌شوند که بازیکن انفرادی اول در رده سنی نوجوانان، بازیکن انفرادی دوم در رده سنی جوانان، بازی سوم در بخش تیمی و بازیکن چهارم به‌صورت آزاد از هر دو رده سنی با یکدیگر مصاف می‌کنند.

مربی تیم کاراته شهید زین الدین قم تصریح کرد: همچنین  باشگاه کارن قم با سرمربیگری محمد سلطانی و سرپرستی علی صالح با ۴ تیم کاتا در رده‌های خردسالان شرکت کرده که در هفته اول این رقابت‌ها در رده خردسالان تیم کارن قم با ترکیب محمدطاها حسینی، احسان پناهی و محمدمهدی سورانی در دور اول مقابل تیم کبکانیان تهران با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد  و در دور دوم تیم شوتوکان JKA را با همین نتیجه شکست داد و مقتدرانه در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار