فرماندار گناوه گفت: انجمن نجوم آموزش وپرورش این شهرستان از انجمن های فعال دراستان بوشهر است که باید از این مرکز علمی آموزشی حمایت و پشتیبانی شود.
کد خبر: ۴۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 16 June 2015
تابناک بوشهر: عبدالنبی یوسفی روز سه شنبه در دیدار با رییس اتحادیه انجمن های نجوم استان بوشهر افزود: دراین راستا تمام تلاش خود را برای حمایت و مساعدت به این انجمن بکار خواهیم برد و بودجه ای برای تامین نیازهای این مرکز در نظر خواهیم گرفت.

وی گفت: حمایت و مساعدت از کسانی که در راه علم و دانش و فعالیت های علمی برای دانش آموزان و جامعه تلاش می کنند، ضرورت دارد.

رییس اتحادیه انجمن های نجوم استان بوشهر هم با ارایه گزارشی از فعالیت ها و مشکلات انجمن نجوم گناوه گفت: در شهرستان گناوه دانش آموزان علاقه مند و با استعدادی در عرصه نجوم وجود دارد که لازم است از آنان حمایت جدی شود.

حسن باغبانی از مسوولان این شهرستان بخصوص فرماندار خواست تا توجه ویژه ای به انجمن نجوم گناوه داشته باشند.

مدیر آموزش وپرورش گناوه هم در دیدار با رییس اتحادیه انجمن های نجوم استان بوشهر گفت: کارکردن برای پیشرفت علم و فرهنگ، ارزشمند و جهاد فرهنگی است.

اسکندر احمدی افزود: باتوجه به اینکه این مدیریت بمنظور پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان برنامه های متعدد فرهنگی ، هنری و ورزشی درنظر گرفته ، انجمن نجوم می تواند نقش موثری در این بخش ایفا کند.

وی گفت: انجمن نجوم آموزش وپرورش شهرستان گناوه بیش از 50 عضو دارد که با همکاری رصدخانه مرکزی استان بوشهر و رصدخانه دانشگاه پیام نور این منطقه مشغول به فعالیت هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار