معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: زاهد محمودی به عنوان فرماندار جدید شهرستان اهر معرفی می‌شود.
کد خبر: ۴۹۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳ 07 September 2017
سعید شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با انتصاب سیدمحمد عابدی فرماندار سابق اهر به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه خوی زاهد محمودی فرماندار فعلی شهرستان جلفا به عنوان اولین فرماندار جدید شهرستان اهر در دولت دوازدهم شد.

زاهد محمودی متولد سال 1352 در شهرستان خلخال و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است که در سوابق اجرایی خود در وزارت کشور ،فرماندار جلفا ،بخشداری بخش‌های خداآفرین و مرکزی جلفا را بر عهده داشته و سال‌ها به عنوان کارشناس تحقیقات سیاسی و کارشناس و کارگزینی- مالی- اداری در استانداری آذربایجان‌شرقی خدمت کرده است.

این گزارش حاکی است، شهرستان اهر مرکز منطقه ارسباران در شمال‌شرق استان آذربایجان‌شرقی در 95کیلومتری مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و براساس سرشماری سال ۹۵جمعیت شهرستان اهر 100هزار و 530نفر است که از این تعداد 68 درصد در شهر و مابقی در مناطق روستایی ساکن هستند.

گزارش فارس حاکی است، بر اساس شنیده ها از منابع موثق ، امین امینیان (فرماندار فعلی خداآفرین) برای تصدی فرمانداری شهرستان جلفا  عازم این شهرستان خواهد شد.

سعید شبستری معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی دیروز گفته بود: تا ۲۴ ساعت آینده وضعیت تمام شهرستان‌های که فرماندار برای آنها تغییر خواهد کرد، اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار