فرماندار دشتی از رشد 3 برابری اعتبارات شهرستان دشتی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 17 June 2015
تابناک بوشهر: غلامرضا مهرجو صبح امروز در حاشیه نشست با مدیران اجرایی دشتی به اعتبارات سال گذشته شهرستان دشتی اشاره کرد و گفت: باوجود مسائل و مشکلاتی که سال گذشته وجود داشت با عنایت دولت و توجه ویژه استاندار به شهرستان دشتی به لحاظ اعتباری نسبت به مشابه و مقایسه با سال قبل از آن وضعیت نسبتاً مطلوبی داشتیم  و از رشد سه برابری برخوردار بودیم.

تخصیص 75 درصد از اعتبارات سال گذشته شهرستان دشتی

وی یادآور شد: چنانچه 13 میلیارد تومان در سال 92 اعتبار تملک دارایی‌ها داشتیم در سال 93 این رقم به مبلغ به 39.5 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و با این تفاوت که تخصیص‌هایی در حد 30 تا 35 درصد بود اما در سال گذشته 75 درصد اعتبارات شهرستان دشتی تخصیص یافت که شاهد آثار آن در برخی از پروژه‌های عمرانی در سطح بخش‌ها، شهرها، روستاها، راه‌های مواصلاتی  و ... بودیم و امید است که در سال جاری نیز اعتبارات مشابه سال گذشته باشد.

مهرجو خاطرنشان کرد: سال گذشته از تعداد 265 پروژه نیمه‌تمام حدود 68 پروژه که نیمه‌تمام و بلااستفاده رهاشده بود با اعتباری که تزریق شد به بهره‌برداری رسید و تعدادی از این پروژه‌ها نیز به پیشرفت فیزیکی رسید که برای مردم قابل‌استفاده شد.

وی افزود: در سال جاری بنا داریم پروژه‌هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد هستند را تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسانیم ضمن اینکه تأکید استاندار بوشهر بر تکمیل بوستان‌های محلی در شهر و روستا، زمین‌های چمن مصنوعی در شهر و روستا و عمران شهرها و توجه به مراکز آموزشی علمی است.  

توسعه سرمایه انسانی در شهرستان مورد تأکید است

مهرجو بر توسعه سرمایه انسانی در شهرستان تأکید کرد و گفت: آن دسته از پروژه‌هایی که رویکرد توسعه‌ای دارند و آن پروژه‌هایی که به زیرساخت‌های شهرستان دشتی به‌ویژه در زمینه‌های آموزشی و علمی کمک می‌کنند مدنظر ماست.

وی بحث منابع آب، زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی جوانان، بهداشت، عمران شهرها و روستاها را از دیگر برنامه‌های سال جاری عنوان کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار