کهگیلویه و بویراحمد
همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار ( ع ) صبح امروز با حضور مسئولان و مدیران شهرستان کهگیلویه در دیشموک برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ 15 September 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، همایش بزرگداشت امام زاده میرسالار(ع) صبح امروز با حضور مدیر کل اوقاف، فرماندار کهگیلویه، شهردار دهدشت و برخی مسئولان و مدیران شهرستان کهگیلویه در دیشموک برگزار شد.
حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور مدیر کل اوقاف استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با بیان اینکه، بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از قَبَل این امامزاده واجب التعظیم بدهکار هستیم، گفت: اعتبارات دولتی در این راستا محدود است.
وی ضمن تقدیر از رسانه ها به ویژه صداوسیما به جهت پوشش رسانه ای همایش ادوار مختلف در سال های گذشته و امسال، گفت: از هیئت امناء انتظار می رود برای باشکوه تر برگزار شدن این همایش، تلاش بیشتری شود.جنتی پور با اشاره به روز مباهله گفت: روز مباهله یعنی روز خانواده مقدس و ارزشمند، که به دنبال آین یک آیه قرانی در وصف این روز آمده است.
جنتی پور در ادامه بیان کرد: در راستای تکمیل امکانات این امامزاده از مردم این منطقه انتظار همکاری و مساعدت بیشتری می شود.
مدیرکل اوقاف استان با بیان اینکه، اعتبارات تخصیصی داده شده به مکان مذهبی امامزاده ها بسیار ناچیز است، تصریح کرد:  تنها نهادی که در سال گذشته همه اعتبارات جذب شده را کار کرده و اجازه بازگشت نداد؛ اداره اوقاف و امور خیریه استان بوده است.جنتی پور با بیان اینکه، درخصوص امامزاده گان استان با تاجگردون رایزنی شد، گفت: الحمدالله سال گذشته آقای تاجگردون توانست بیش از ۲ میلیارد تومان توانست برای امامزاده گان، از محل نفت جذب کند.
مدیرکل اوقاف استان با بیان اینکه متاسفانه کهگیلویه از محل اعتبارات نفت امکان جذب اعتبار ندارد، گفت: متاسفانه این محرومیت به دیگر عرصه های محرومیت کهگیلویه، اضافه است.وی گفت: شهرستان کهگیلویه از همه جهت محروم واقع شده است.
علی پوزش فرماندار کهگیلویه در این همایش با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش ها و تاثیر بسزای آنان در حوزه فرهنگ جامعه، گفت: امامزاده گان احیاء گر سعادت انسان هستند.
وی با اشاره به انتظار هیئت امناء امامزاده میرسالار(ع) برای مساعدت به این امامزاده ، گفت: اعتبارات دولت محدود است.
سید رضا موسوی خواه رئیس هیئت امناء امامزاده میرسالار(ع) نیز به سخنرانی پرداخته است.در حاشیه این همایش از سید رضا سالاری خواه رتبه ۷ کنکور رشته تجربی سال۹۶ با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.
همایش امامزاده میرسالار(ع) دیشموک با حضور پرشور مردم سراسر کشور با حضور مسئولان شهرستان و استان و بعضا مسئولان کشوری و لشکری برگزار می شود.

خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار