مرتضی سعادتی قهرمان مشت زنی گرمی مغان توانست رکورد جهانی مشت زنی پیوسته بر کیسه بوکس را شکسته و آن را برای ثبت در کتاب گینس به نام خود رقم زند.
کد خبر: ۴۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 18 June 2015

 به گزارش ایرنا ، رییس اداره ورزش و جوانان گرمی روز چهارشنبه شب در آیین تجلیل از این ورزشکار گفت: مرحله مقدماتی ثبت رکورد جدید این رشته ورزشی در مقابل دوربین های فیلمبرداری در گرمی انجام شد.

علی عزیزی افزود: در این مرحله سعادتی توانست با مشت زدن مداوم و پیوسته بر کیسه بوکس به مدت 13 ساعت و هفت دقیقه رکورد جدیدی را به نام خود رقم بزند.

وی اظهار کرد: رکورد جهانی مشت زنی مداوم و پیوسته بر کیسه بوکس در کتاب رکورد های گینس به مدت 12 ساعت و 11 دقیقه ثبت شده اما مرتضی سعادتی با افزایش این مدت به 13 ساعت و هفت دقیقه مدعی رکورد جدید این رشته به نام خود شده است.

وی روز ثبت این رکورد به نام گرمی مغان را روز هویت ورزشی این شهرستان نامید و ادامه داد: با ارسال گزارش جامع هیات داوران و فیلم های مربوط به ثبت این رکورد به تهران مراحل ثبت جهانی رکورد این رشته به نام ایران و گرمی مغان پیگیری می شود.

او اظهار کرد: قهرمانان ورزشی از اولیای الهی الگو می گیرند و جوان پاکدامن ، ورزشکار و موفق از سرمایه های معنوی منطقه محسوب می شود.

وی کمبود بودجه را مشکل بزرگ حوزه ورزش و جوانان برشمرد و با اشاره به تنوع برنامه های علمی و جامع برای توسعه ورزش بر لزوم افزایش اعتبارات مربوطه تاکید کرد.

فرماندار گرمی مغان نیز در این آیین با تبریک ثبت رکورد جهانی به نام این شهرستان ، مطرح شدن قهرمان ورزشی را مطرح نمودن قابلیت ها و استعدادهای منطقه دانست.

محمود علایی افزود: نام آوران ورزشی با برانگیختن حس نوع دوستی در مردم همبستگی و نشاط را در جامعه تقویت می کنند.

حمید مرادی ، رییس هیات ورزش های همگانی گرمی مغان نیز مرتضی سعادتی را از رزمی کاران موفق این شهرستان معرفی کرد و خواستار توجه به نخبگان ورزشی شد.

وی گفت: این ورزشکار به مدت بیش از 10 سال زیر نظر محمد صیامی مربی پرورش اندام و بوکس آموزش دیده است.

در پایان مراسم با اهدای جوایزی از مرتضی سعادتی قهرمان مشت زنی گرمی مغان تجلیل شد.

گرمی مغان با سه هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از 30 هیات ورزشی در شمال اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مرتضی سعادتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
این که در آخر اضافه کردید بنده به مدت بیش از 10 سال زیر نظر محمد صیامی مربی پرورش اندام و بوکس آموزش دیده ام اشتباه است ، لطفا این موضوع را هر چه سریعتر اصلاح کنید ، لازم به ذکر است بنده خود مربی هستم
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
سلام و عرض ادب و خسته نباشید ممنونم از انتشار خبر ولی مطلب آخرتون کاملا اشتباه هستش که نوشتین به مدت 10سال زیر نظر محمد صیامی بوده
بنده به عنوان مربی و ورزشکار کیوکوشین کاراته فعالیت میکنم و افتخار پیدا کردم این رکورد رو اجرا کنم.لطفا اصلاح بفرمایید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار