مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز بر رعایت عدالت در حقوق شرکت کنندگان در دومین سمپوزیوم ملی مجسمه تبریز تاکید کرد.
کد خبر: ۴۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 18 June 2015
به گزارش خبرنگار ما به نقل از سازمان زیباسازی، اکبر امجدی با اشاره به تجربه موفق در اولین سمپوزیوم در سال قبل گفت: استقبال بی نظیر هنرمندان و شهروندان ما را بر آن داشت دومین سمپوزیوم را با توجه به درخواست هنرمندان عزیز در شهر تبریز برگزار کنیم .

وی افزود: امسال نیز مقدمات انجام این موضوع مهم را فراهم متریال و تجهیزات لازم با امکانات فراهم شده به نحو احسن و بهتر انجام دهیم که مدت اجرای سمپوزیوم 20 روز کاری با موضوع ولایت از نیمه اول شهریور می باشد .

امجدی به رعایت عدالت در حقوق شرکت کنندگان با داوری اساتید محترم تاکید نمودند سپس به نحوه عمل و روش کار و داوری تشریح و توضیحات لازم را ارائه نمودند .

مدیرعامل سازمان زیباسازی گفت: مرحله داوری سه مرحله است که براساس ضوابط ااساتید داوری با امتیاز دهی نسبت به داوری اقدام می کند .

امجدی اضافه کرد ما تجزیه و تحلیلی که از سمپوزیوم اول داشته ایم یکسری مشکلات و نقاط ضعف در آن وجود داشت که عدم حضور هنرمندان بومی یکی از آنها بود که امسال در فروردین ماه در این راستا یک کلاس و کارگاه آموزش مجسمه های سنگی در شهر تبریز برگزار و نسبت به توانمندسازی آنها اقدام کردیم که امسال خوشبختانه هنرمندان بومی در کنار دیگر هنرمندان کشور در این سمپوزیوم مشارکت کردند . سپس هریک از اساتید داوری و مسئولین مجری به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص هرچه باشکوه تر برگزار شدن دومین سمپوزیوم ارائه نمودند .

در این جلسه اساتید مطرح و باتجربه از جمله استاد حمید شانس ، دکتر مهدی محمدزاده رئیس دانشکده هنر تبریز ، استاد محمدرضا ذبیح ا.. زاده ، دکتر ابوالفضل عبدالهی فرد ، استاد مستوفی زاده بعنوان داوران انتخاب آثار نسبت به داوری آثار اقدام نمودند و از سازمان زیباسازی تبریز نیز آقای صمد جعفرپور بعنوان مدیر پشتیبانی ، آقای محمدرضا عباسی مدیر حراست ، آقای علی خیاطی بعنوان مدیر اجرایی و آقای بهزاد سحرگاهی مدیر بازرسی و خانم ناظمی از امور هنری و آقای علی صبوحی کارشناس حوزه هنری در این جلسه شرکت داشتند .

و همچنین دبیر این سمپوزیوم استاد جعفر نجیبی و مدیر فنی استاد اسفندیار مرادپور هستند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :