فرماندار دشتی گفت: در راستای مشارکت افراد نیکوکار و خیرخواه در رسیدگی به نیازمندان جشن گلریزان ۱۴ ماه مبارک رمضان در دشتی برای مشارکت این افراد در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 19 June 2015
تابناک بوشهر: غلامرضا مهرجو  با بیان اینکه همه امکانات لازم برای رفاه حال روزه‌ داران درایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده اظهار داشت: نخستین اقدامی که در ماه مبارک رمضان برای رفاه حال شهروندان روزه‌دار شد اجرای طرح ضیافت است که دراین راستا تمامی دستگاههای اجرایی اقدامات لازم برای تامین مایحتاج عمومی مردم انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه و فروشگاههای متعددی برای تامین مایحتاج عمومی مردم دشتی راه‌اندازی شده گفت: دراین فروشگاهها که در نقاط شهرستان دشتی راه‌اندازی شده اقلام خوراکی مانند برنج، روغن نباتی، گوشت مرغ، شکر و دیگر نیازمندی‌های مردم با تخفیف 10 تا 15 درصد نسبت به بازار توزیع می‌شود.

فرماندار دشتی با اشاره به برپایی مراسم‌های گوناگون فرهنگی هنری و دینی در مساجد دشتی افزود: تمام مساجد شهرستان دشتی دارای روحانی شدند که دراین ماه مبارک با حضور درمساجد برنامه‌های گوناگون محفل قرآنی، ترتیل‌خوانی، تلاوت و صحیح خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

مهرجو بیان کرد: شهرستان دشتی با داشتن زیرساخت‌های مذهبی و دشتی در حوزه‌های قرآنی، دینی و مذهبی دارای افراد برجسته کشوری و بین‌المللی دارد که این مهم سبب شده بنیه دینی مذهبی مردم تقویت شود.

وی، با بیان اینکه جشن گلریزان در14 ماه مبارک رمضان در دشتی برگزار می‌شود افزود: با توجه به اینکه مردم دشتی در تمامی امور خیریه نقش مهم و تاثیر گذاری دارند برای این منظور برنامه جشن گلریزان برای آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد 14 ماه مبارک رمضان در دشتی برگزار می‌شود.

فرماندار دشتی با بیان اینکه برای آزادی این زندانیان به شش میلیارد ریال نیاز است گفت:  امیدواریم با برپای جشن گلریزان و مشارکت خیران در این امر خداپسندانه زمینه آزادی این افراد از زندان فراهم کنیم تا همزمان با عید سعید فطر به آغوش گرم خانواده بازگردند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار