مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: تفسیر قرآن کریم در این ماه بهترین غذای روح است، زیرا مجموعه کامل از دستورهای فکری و عملی است که موجب بیداری عقل و احساس برای صراط مستقیم می‌شود.
کد خبر: ۵۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 20 June 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان، در جمع کارکنان این اداره‌کل ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی توسط امام خمینی (ره) و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: روزه‌داری نظم دقیق در زندگی، سحرخیزی و نشاط سحرگاهی را به نسل جوان آموزش و تمرین می‌دهد.

وی افزود: ماه رمضان و روزه‌داری منجر به افزایش مشارکت در کارهای خیر و عام‌المنفعه می‌شود و فرصت مغتنمی است تا با حضور در مجالس قرآن و احکام، بیش از پیش با واجبات الهی آشنا شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: فضای ماه رمضان بهترین فرصت است تا بتوانیم روحیه مادی‌گری و حب دنیا را از خود دور کرده و دنیا را مقدمه‌ای برای آخرت و روز معاد دانسته و تلاش و کوشش کنیم.

این مسئول ماه مبارک رمضان را یکی از راه‌های رسیدن به سعادت حقیقی دانست و گفت: فرصتی که در این ماه به‌وجود آمده باید یک نقش بسیار مؤثر در دل و جان امت اسلامی داشته باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید از ماه مبارک رمضان برای تقویت جایگاه اسلام در جهان بهره بگیرد و مسلمانان جهان باید از ماه ضیافت الهی برای وحدت و همدلی بیشتر میان خود استفاده کنند.

شکریان تصریح کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و خالص کردن اعمال است و در این ماه خداوند به بندگان خود این فرصت را می‌دهد تا با انجام عبادات ویژه و کارهای نیک بتوانند بر اعمال صالح خود بیفزایند و زمینه رستگاری خود را فراهم کنند.

وی ادامه داد: روزه‌داری تنها به گرسنگی و تشنگی محدود نمی‌شود بلکه باید همه اعضای فرد روزه‌دار روزه بگیرد تا بدین ترتیب در پایان ماه رمضان شاهد دوری اخلاق رذیله از خود باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تفکر و تدبر در مبانی و مفاهیم قرآن کریم را زمینه‌ساز کسب معرفت حقیقی در ماه مبارک رمضان دانست و اضافه کرد: معنویت حاصل از شب‌ها و روزهای ماه ضیافت‌الله انسان را به اوج تعالی، تکامل و سعادت می‌رساند.

این مسئول در پایان گفت: تفسیر قرآن کریم در این ماه بهترین غذای روح است، زیرا مجموعه کامل از دستورهای فکری و عملی است که موجب بیداری عقل و احساس برای صراط مستقیم می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار