تابناک گزارش می دهد؛
پروژه بزرگ پردیس هنری گچساران در استان و کشور بی نظیر است.
کد خبر: ۵۰۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 15 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران اظهار داشت: احداث مجتمع پردیس هنری در گچساران یک ضرورت به جای مانده از قبل است که روز به روز نیاز به آن بیش تر احساس می گردید.

ساخت و تکمیل بزرگترین پروژه پردیس هنری کشور در یکی از شهرهای استان
 امیرحسین نوروزی افزود: برای عملیاتی کردن این پردیس نیازمند تیمی همراه و هماهنگ بودیم ولی متأسفانه نبود چنین تیمی مانع از تحقق هدفمان شد.
 نوروزی با اشاره به اینکه وجود مجتمع پردیس هنری باعث ارتباط هنر و مخاطب می شود افزود: سال ها به عنوان یک هنرمند، عدم وجود پردیس هنری در گچساران را حس می کردم و این موضوع برایم تبدیل به دغدغه شده بود چرا که وجود چنین مکانی، بستر خدمات هنری و فرهنگی را فراهم می آورد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به زحمات مسئولان گذشته در خصوص این پروژه، گفت: نمی خواهم منکر زحمات دوستان گذشته در این خصوص بشوم ولی به نظر بنده نسبت به این موضوع مهم غفلت شد. 
نوروزی تصریح کرد: خوشبختانه در سالیان گذشته به سبب توجه و تلاش و پیگیر های مسئولان بویژه تاجگردون نماینده مردم شهرستان توانستیم موافقت های لازم در خصوص راه اندازی پردیس هنری را کسب کنیم.
 وی با اشاره به وجود ۱۷ بخش مختلف در نقشه این پردیس گفت: ۱۷ بخش در طرح مطالعاتی پروژه ی پردیس پیشنهاد دادیم که از آن جمله سالن همایش، سینما، سینما تک، تئاتر، پلاتو، کتابخانه، موزه هنری، کنفرانس و مجموعه اداری است. 
امیر حسین نوروزی با اشاره به زمان بر بودن اجرای پروژه گفت: شاید مقداری شروع عملیات زمان بر بود اما دلیل این موضوع وسواس و دقتی بود که در معماری فرهنگ سرا و مجتمع های فرهنگی و هنری به خرج داده شد.
 وی افزود : اقتضای هر فعالیت هنری یک معماری خاص خود را می طلبد که باید با فضای هنری مربوطه همخوانی داشته باشد.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به روند کار پروژه پردیس هنری گفت: در این دو ماهی که این پروژه عملیاتی شده است عملیات خاک برداری و پی ریزی رو به پایان است و فرآیند اسکلت بندی نیز به نقل از پیمانکار در این هفته آغاز می شود. نوروزی افزود: ما تصورمان این است که ظرف ۱۸ ماه این ساختمان با شکل پیش بینی شده تحویل گردد.
به گزارش فانوس زاگرس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران عنوان کرد: پردیس هنری گچساران هدیه ای برای همه ی هنرمندان است و این پردیس کمکی می کند تا آینده ای درخشان در عرصه های فرهنگی و هنری داشته باشیم.
 نوروزی در پایان خاطر نشان کرد: این پردیس مهمان سرای بزرگ هنری شهر گچساران خواهد بود و می توان گفت که نمونه ای به این شکل در استان و کشور نداریم به گونه ای که پردیس هنری گچساران دارای ۱۰ هزار متر مربع زمین، ۶ هزار متر زیر بنا و هشت سالن است و دسترسی به آن نیز به واسطه موقعیت مناسب برای همه شهروندان فراهم است.

ساخت و تکمیل بزرگترین پروژه پردیس هنری کشور در یکی از شهرهای استان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار